Pagina 1 van 1

middentoon

Geplaatst: wo 30 nov 2005, 19:14
door hlc
Wat doet een middentoon?
Wat voor nut heeft het

Geplaatst: wo 30 nov 2005, 19:43
door sietse
Eeeeuh, leg es uit wat je bedoeld te vragen?

Geplaatst: wo 30 nov 2005, 19:44
door voodooless
Is dat niet net zoiets als:

'Wat doet een vis als je hem uit het water haalt"?

Geplaatst: wo 30 nov 2005, 19:48
door Fuzzbass
Bedoel je een "middentoon luidspreker"?

Geplaatst: wo 30 nov 2005, 19:56
door Wijx
bedoel je een allochtoon? :lol:

Geplaatst: wo 30 nov 2005, 20:18
door Martijn M
Wijx schreef:
bedoel je een allochtoon? :lol:
van middentoon naar allochtoon? wat is hiervan de ondertoon? :wink:

ik gok dat de draadjesbeginner een middentoonspeaker bedoelt. Een middentoonspeaker dient om middentonen weer te geven.

Geplaatst: wo 30 nov 2005, 20:37
door SSassen
Een middentoonspeaker dient om middentonen weer te geven.
:shock: :shock: :shock: :shock: echt?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com

Geplaatst: wo 30 nov 2005, 21:31
door Martijn M
SSassen schreef:
Een middentoonspeaker dient om middentonen weer te geven.
:shock: :shock: :shock: :shock: echt?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
dat is wat ze mij hebben proberen wijs te maken...
ondertussen weet ik wel beter natuurlijk :lol:

Geplaatst: wo 30 nov 2005, 21:32
door SARK
Ach, de waarheid ligt in 't .... ehhmmm waar ligt die ook alweer :-k

Geplaatst: wo 30 nov 2005, 22:46
door michiel
SARK schreef:
Ach, de waarheid ligt in 't ....
...Tweede laadje van rechst onder als het van links achter bekijkt.... Ten minste dat is bij ons thuis zo, ik weet niet waar ze bij jullie al die flauwekul als de waarheid opbergen???