middentoon
Geplaatst: wo 30 nov 2005, 19:14
Wat doet een middentoon?
Wat voor nut heeft het
Wat voor nut heeft het
Hét forum voor en door zelfbouwers.
https://zelfbouwaudio.nl/forum/
van middentoon naar allochtoon? wat is hiervan de ondertoon?Wijx schreef:bedoel je een allochtoon?
Een middentoonspeaker dient om middentonen weer te geven.
dat is wat ze mij hebben proberen wijs te maken...SSassen schreef:Een middentoonspeaker dient om middentonen weer te geven.![]()
![]()
![]()
echt?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
...Tweede laadje van rechst onder als het van links achter bekijkt.... Ten minste dat is bij ons thuis zo, ik weet niet waar ze bij jullie al die flauwekul als de waarheid opbergen???SARK schreef:Ach, de waarheid ligt in 't ....