Pagina 1 van 1

andromeda

Geplaatst: di 29 nov 2005, 20:24
door audioot
dit is in feite een vraagje voor geenius
beste tony
de 2 spoelen van de andromeda die in serie staan met de bas/mid is dit gedaan om precies 0,41mH te verkrijgen of om de dubbele draaddikte i.v.m.de inwendige weerstand?
met veel dank op voorhand
audioot dirk

Geplaatst: do 01 dec 2005, 12:40
door Geenius
I.v.m. een zo laag mogelijk inwendige weerstand.

Geplaatst: do 01 dec 2005, 19:40
door audioot
welbedankt tony
mvg
dirk