Pagina 1 van 1

Ok, ik wil dus een meetset...M-audio Fast Track mkII + EMM8?

Geplaatst: za 13 aug 2011, 12:57
door tigradekat
Hallo allen,

Mijn volgende luidsprekerproject wil ik goed aanpakken. Hiervoor wil ik dan ook een meetset gaan aanschaffen. Mij lijkt de combi in de topicttel een mooi budget setje. Ik kan echter weinig tot niets vinden over de M-Audio FastTrack MkII:http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart ... tails.html

Deze heeft een uitschakelbare 48V Phantom voeding. Dit betekent volgens mij dat 'ie met de phantom voeding uitgeschakeld dus ook werkt met mics zoals de EMM8? Voor 82 euro een koopje dacht ik. Wat zou het voordeel van de bekendere EMU 0204 zijn?

Re: Ok, ik wil dus een meetset...M-audio Fast Track mkII + E

Geplaatst: za 13 aug 2011, 22:24
door tigradekat
Laat trouwens maar, ik heb inmiddels via marktplaats een Phonic Firefly 302 USB op de kop getikt voor 57 euro :D

EDIT: En de laatste meetmic van Paul :D

Re: Ok, ik wil dus een meetset...M-audio Fast Track mkII + E

Geplaatst: zo 14 aug 2011, 0:34
door Henkjan
hè, die Phonic heb ik ook :mrgreen:

Re: Ok, ik wil dus een meetset...M-audio Fast Track mkII + E

Geplaatst: zo 14 aug 2011, 10:18
door tigradekat
Ach ja, ik dacht : Als Henkjan hem heeft dan is 'ie zeker goed :lol: