Pagina 1 van 1

Dayton Audio WT3 Woofer Tester

Geplaatst: di 28 jun 2011, 13:32
door Pjotr
Grappig, ik kwam bij Parts Express dit dingetje tegen: Dayton Audio WT3 Woofer Tester Ik vind het wat aan de prijs voor wat je er uiteindelijk me kunt maar voor degenen die opzien tegen het zelf klussen van een goede meet jig kan dit een oplossing zijn.
Dayton-Woofer-Tester-3.jpg
http://diyaudioprojects.com/Testeq/Woofer-Tester-3/

Re: Dayton Audio WT3 Woofer Tester

Geplaatst: di 28 jun 2011, 15:18
door b_force
http://www.intertechnik.de/Lautsprecher ... 6175,52567

Ik vind 100 euro persoonlijk een hoop geld.
Een paar weerstandjes en een kastje is een paar euro.
Elke geluidskaart is te gebruiken

Re: Dayton Audio WT3 Woofer Tester

Geplaatst: do 22 sep 2011, 12:37
door bartsegers

Re: Dayton Audio WT3 Woofer Tester

Geplaatst: za 29 okt 2011, 23:03
door Sjef
Heb zo'n ding al enkele jaren. Doet het perfect, bijzonder eenvoudig impedantie en thiele/small meten.
Kan natuurlijk goedkoper maar dan moet je steeds calibreren, klooien met geluidskaart instellen, geklooi met kabels etc.
Dit ding is echt zeer eenvoudig, inpluggen, programma openen, op meten klikken en voila kind kan de was doen. Dat was voor mij die 100 euro al waard.

Re: Dayton Audio WT3 Woofer Tester

Geplaatst: vr 18 dec 2015, 20:33
door bas focal m180
Zijn er ook kant en klaar alternatieven op de markt inmiddels.

Re: Dayton Audio WT3 Woofer Tester

Geplaatst: za 19 dec 2015, 14:19
door SARK
Stel je nu een vraag of maak je een opmerking :?: :-k

Re: Dayton Audio WT3 Woofer Tester

Geplaatst: za 19 dec 2015, 17:19
door bas focal m180
SARK schreef:
Stel je nu een vraag of maak je een opmerking :?: :-k
Vraag.

De WT3 van Dayton is de ''DATS V2 Dayton Audio Test System'' geworden.

Zijn er nog andere alternatieven "'kant en klaar- plug and play"'.

Re: Dayton Audio WT3 Woofer Tester

Geplaatst: za 19 dec 2015, 19:18
door ray5150
Waarom gebruik je dan geen vraagteken ?
Daar zijn die dingen tenslotte voor uitgevonden...

Re: Dayton Audio WT3 Woofer Tester

Geplaatst: za 19 dec 2015, 23:06
door MarcoSQ
Heb het ding nooit in handen gehad, maar het lijkt niet veel meer te zijn dan software a la Limp(verkreupelde Limp), een simpel geluidskaartje, een weerstandje, en twee klemmetjes.

Volgens mij moet je met een tientje of 2 a 3, en een avondje niet al te moeilijke inspanning, dezelfde resultaten kunnen bereiken. Lijkt mij het dan wel waard om zelf te knutselen.

Of zit er nog een eenvoudig versterkertje in dat ding ? Dan zie de meerwaarde nog wel iets....