Kast volume
Geplaatst: di 22 nov 2005, 9:48
Geachte forumers,
Ik heb een klein vraagje, hoe bereken ik het kastvolume uit?

Ik heb een klein vraagje, hoe bereken ik het kastvolume uit?
Hét forum voor en door zelfbouwers.
https://zelfbouwaudio.nl/forum/