Pagina 1 van 1

MiniDIGI met 4x analoog-in

Geplaatst: zo 22 mei 2011, 23:20
door Ah!buis
Ergens,'k weet niet meer waar,kwam de vraag op "kan het ook met meer dan 2 analoog-in?"
Omdat ik graag puzzel en het misschien kan dienen,hier een manier om er 4 van te maken.
Een tekening hoe het is,dan een hoe anders en de aanpassing in het program.
Anne

Re: MiniDIGI met 4x analoog-in

Geplaatst: zo 22 mei 2011, 23:41
door Henkjan
je bedoelt zeker de miniDSP?

Re: MiniDIGI met 4x analoog-in

Geplaatst: ma 23 mei 2011, 21:05
door Ah!buis
Nee hoor,dit ding wordt aan een mini_DSP gehangen om verschillende bronnen te kiezen.
Dit hier:

Re: MiniDIGI met 4x analoog-in

Geplaatst: ma 23 mei 2011, 23:49
door Henkjan
de minidigi is een I/O bord voor de miniDSP die zorgt voor digitale ingangen naar de miniDSP (incl sample rate conversie). dat bord in de bijlage voegt daar de extra analoge ingangen aan toe