Pagina 1 van 5

Leveranciers

Geplaatst: do 19 mei 2011, 20:41
door TubeHead
A
http://www.acoustic-dimension.com/
http://www.amb.org/audio/
http://www.audio-cube.nl/


B
http://www.baco-army-goods.nl/

C
http://www.conrad.nl
http://cubesfortubes.de/en/products/overview

D
http://www.deradiobeurs.nl/webwinkel/
http://www.dickbest.nl/webshop/index.php
http://www.dil.nl/Start.aspx?language=DUT
http://www.die-wuestens.de/dindex.htm?/trafo.htm
http://www.drtube.nl/

E
http://www.electronica-webshop.nl/
http://www.elektrodump.nl/
http://www.elektronica-onderdelen.nl/
http://www.eleshop.nl/index.php
http://www.elpro.org/
http://www.europe-audio.nl/


F
http://www.farnell.nl -> particulieren: https://sinuss.nl/
http://www.franktechniek.nl/catalog/

G
http://www.goodcomponent.com/

H
http://members.ziggo.nl/hecdelft/

I
http://iteadstudio.com/store/index.php? ... Path=19_20

J
http://www.juoiga.nl/ http://www.juoiga.eu/
http://jjyaudio.com/index.asp

K
http://www.kent-electronics.nl/
http://www.kokkelink.nl/

M
http://www.mdaelektronica.nl/webshop.html
http://www.military-tubes.com/

N
http://www.newtone-online.nl/catalog/
http://www.nl.rs-online.com/web/

O
http://www.okaphone.com/groepen.asp
http://www.ogonowski.eu/

P
http://www.partsexpress.com
http://www.pcbcart.com/
http://www.plsaudio.nl

R
http://www.radiotwenthe.nl/
http://www.radio-ster.nl/
http://www.reichelt.de
http://www.rotor.eu/indexprog.php

S
http://www.schuro.de/
http://www.supermoduul.com/

T
http://www.thel-audioworld.de/
http://www.tme.eu/de/

V
http://www.vanveenendaal.nl/
http://www.vandijkenelektronica.nl/
http://www.voti.nl/winkel/catalog.html

W
http://www.die-wuestens.de/

Re: Leveranciers

Geplaatst: do 19 mei 2011, 20:44
door Pjotr
Baco in IJmuiden of Dick Best?

Re: Leveranciers

Geplaatst: do 19 mei 2011, 20:44
door TubeHead
Yes ! biertje voor Pjotr ! :proost:

Re: Leveranciers

Geplaatst: do 19 mei 2011, 20:54
door ray5150
TubeHead schreef:
Maar misschien is het handig om een sticky te fixen met een lijst van leveranciers ?
Of je maakt onder je favorieten een mapje aan met als naam "Elektronica winkels"... :mrgreen:
(ik heb er een stuk of 25 in staan... :wink: )

Re: Leveranciers

Geplaatst: do 19 mei 2011, 21:11
door TubeHead
Post ze neer zou ik zeggen ! Altijd handig voor andere... en als je PC keer crasht kan je het nog altijd terug vinden. :D

Re: Leveranciers

Geplaatst: vr 20 mei 2011, 0:16
door b_force
Ik heb vandaag toevallig al mijn bookmarks een beetje opgeruimd :lol:
Zaten er nog een paar tussen die inmiddels niet meer bestaan.
Hoewel ik tegenwoordig het meeste van Ebay haal.

Maar een sticky vind ik idd wel een mooi idee, zit vast iets tussen wat ik nog niet ken :P

Re: Leveranciers

Geplaatst: vr 20 mei 2011, 19:04
door ray5150

Re: Leveranciers

Geplaatst: vr 20 mei 2011, 19:12
door b_force
Ik mis nog http://www.elpro.org.

Duitse shop, waanzinnig goedkoop, en zeker de moeite waard om met meerdere mensen tegelijk te bestellen.
(dan vervallen de verzendkosten)

Re: Leveranciers

Geplaatst: za 21 mei 2011, 10:48
door EppeRRR
zitten handige links bij :D

Re: Leveranciers

Geplaatst: za 21 mei 2011, 21:10
door meanman64
http://www.reichelt.de bestel hier geregeld(lees;bijna altijd)

Re: Leveranciers

Geplaatst: za 21 mei 2011, 21:20
door b_force
En http://nl.rs-online.com/web/ hoort natuurlijk ook in het rijtje thuis.

Re: Leveranciers

Geplaatst: za 21 mei 2011, 21:48
door vigier

Re: Leveranciers

Geplaatst: za 21 mei 2011, 22:02
door pvanlingen
http://www.tme.eu/de/

Ook een goede firma, zat eerst alleen in Polen maar nu ook in Duitsland.
Snelle levering.

Paul.

Re: Leveranciers

Geplaatst: za 21 mei 2011, 22:06
door ray5150

Re: Leveranciers

Geplaatst: za 21 mei 2011, 22:49
door Henkjan
dit wordt een lekkere verzameling zo... we zullen dit tzt eens overnemen op de frontpage

ik bestel t meeste bij http://www.farnell.nl

Re: Leveranciers

Geplaatst: za 21 mei 2011, 23:04
door ray5150
http://www.plsaudio.nl
http://www.radio-ster.nl/

En hoe heet dat luidspreker zaakje uit Berkel ook alweer...Oh ja!

http://www.juoiga.nl/

:lol: :lol:

Re: Leveranciers

Geplaatst: za 21 mei 2011, 23:07
door Henkjan
ray5150 schreef:
En hoe heet dat luidspreker zaakje uit Berkel ook alweer...Oh ja!

http://www.juoiga.nl/

:lol: :lol:
dit ging toch over electronica? daar heeft die gast van Juoigâ volgens mij niet zo heel veel mee, die is (zo gaat t gerucht) zelfs bang voor een soldeerbout en noemt alles boven de 12V al hoogspanning :lol:

Re: Leveranciers

Geplaatst: za 21 mei 2011, 23:23
door ray5150
Henkjan schreef:
ray5150 schreef:
En hoe heet dat luidspreker zaakje uit Berkel ook alweer...Oh ja!

http://www.juoiga.nl/

:lol: :lol:
dit ging toch over electronica? daar heeft die gast van Juoigâ volgens mij niet zo heel veel mee, die is (zo gaat t gerucht) zelfs bang voor een soldeerbout en noemt alles boven de 12V al hoogspanning :lol:
Oh ja joh... hij verkoopt wel Hypex en DSP modules... :mrgreen:

Re: Leveranciers

Geplaatst: za 21 mei 2011, 23:30
door b_force
ray5150 schreef:
Zo, die heeft een paar goedkope trafo's ! :D

Re: Leveranciers

Geplaatst: za 21 mei 2011, 23:37
door ray5150
b_force schreef:
ray5150 schreef:
Zo, die heeft een paar goedkope trafo's ! :D
Verdomd, Hij heb nog gelijk ook, ik geloof dat ik van de week even naar de herderinnestraat ga fietsen... :sure:

Re: Leveranciers

Geplaatst: za 21 mei 2011, 23:51
door vigier
Heeft ie een site ja? Mocht je nog eens moeilijk te vinden componenten zoeken, dan moet je bij HEC zijn. Hij vindt het een uitdaging om ze voor je te zoeken. Paar jaar geleden heb ik een lading AluminiumOxide isolatieplaatjes bij hem gekocht, leuke kerel.

Re: Leveranciers

Geplaatst: zo 22 mei 2011, 0:07
door b_force
vigier schreef:
Heeft ie een site ja? Mocht je nog eens moeilijk te vinden componenten zoeken, dan moet je bij HEC zijn. Hij vindt het een uitdaging om ze voor je te zoeken. Paar jaar geleden heb ik een lading AluminiumOxide isolatieplaatjes bij hem gekocht, leuke kerel.
Nou, die mening deel ik niet :lol:
Tenzij je het over oude "meuk" hebt (is soms ook heel leuk overigens :D)

Ik kom iedere keer met vragen waar hij van staat te kijken :-s

Re: Leveranciers

Geplaatst: zo 22 mei 2011, 1:23
door Pjotr
b_force schreef:
vigier schreef:
Heeft ie een site ja? Mocht je nog eens moeilijk te vinden componenten zoeken, dan moet je bij HEC zijn. Hij vindt het een uitdaging om ze voor je te zoeken. Paar jaar geleden heb ik een lading AluminiumOxide isolatieplaatjes bij hem gekocht, leuke kerel.
Nou, die mening deel ik niet :lol:
Tenzij je het over oude "meuk" hebt (is soms ook heel leuk overigens :D)

Ik kom iedere keer met vragen waar hij van staat te kijken :-s
Dan moet je echt echt wel heel bruin bij hem maken. Hij heeft zijn adresjes over de hele wereld, tot in Japan aan toe.

Ik kom al heel lang bij hem en vele bekenden en collega's ook. Ik heb nog nooit een negatief woord over hem gehoord behoudens dat hij wel eens duur is.

Re: Leveranciers

Geplaatst: zo 22 mei 2011, 3:02
door b_force
Ik heb het dan vooral over bepaalde ic's voor bijvoorbeeld SMPS voedingen (niet eens zo exclusief), SMD spul (dat heeft hij sowieso niet) of specifieke opamps, schottky diodes, CRD's, 0,1% weerstanden etc etc.

Ik kan ze zelf wel krijgen bij Farnell, maar dat is ondoenlijk voor een paar dingen voor een paar euro.

Negatief wil ik het nu ook absoluut weer niet noemen overigens!
Het ging me meer om de uitspraak dat hij "moeilijk te vinden componenten" heeft.

Re: Leveranciers

Geplaatst: zo 22 mei 2011, 10:02
door vigier
b_force schreef:
Het ging me meer om de uitspraak dat hij "moeilijk te vinden componenten" heeft.
En ik zei alleen dat hij het een uitdaging vindt die voor je te vinden, niet dat hij het op voorraad heeft.
Maar goed, hiervoor was dit topic niet bedoeld :)