+ en -
Geplaatst: vr 18 nov 2005, 13:51
Heel simpel vraagje;
welke van de aansluitterminals achterop mijn vifa woofertje is de plus? Dit mét of zónder rode stip erbij?
bij voorbaat dank!
welke van de aansluitterminals achterop mijn vifa woofertje is de plus? Dit mét of zónder rode stip erbij?
bij voorbaat dank!