Pagina 1 van 1

+ en -

Geplaatst: vr 18 nov 2005, 13:51
door Paul
Heel simpel vraagje;

welke van de aansluitterminals achterop mijn vifa woofertje is de plus? Dit mét of zónder rode stip erbij?

bij voorbaat dank!

Geplaatst: vr 18 nov 2005, 14:02
door Edo
Met rode stip is de plus.

Geplaatst: vr 18 nov 2005, 14:04
door Paul
Top dankjewel, dan kan ik weer verder solderen!

Vraag is beantwoord; topic kan op slot?!

Geplaatst: vr 18 nov 2005, 14:11
door SSassen
1.5-volt AA batterij erop, als de conus naar voren beweegt is de aansluiting waar de + pool van de batterij op aangesloten is de +.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com