Pagina 1 van 1

Mark Audio Alpair10

Geplaatst: di 17 mei 2011, 12:50
door RumoH
Ik heb nog 6 stuks Alpair10 Gold (generatie 1) op de plank liggen.

Voor €190 per setje (2 stuks) incl verzendkosten gaan ze weg.

Zijn inmiddels allemaal weg

Rudy

Re: Mark Audio Alpair10

Geplaatst: di 17 mei 2011, 13:02
door bas focal m180
RumoH schreef:
Ik heb nog 6 stuks Alpair10 (generatie 1) op de plank liggen.

Voor €190 per setje (2 stuks) incl verzendkosten gaan ze weg.

Rudy
een opmerking stuur ik je via PB

Re: Mark Audio Alpair10

Geplaatst: di 17 mei 2011, 16:01
door Zweitse
Welke kleur, goud of grijs.

Re: Mark Audio Alpair10

Geplaatst: di 17 mei 2011, 16:56
door RumoH
Aangepast !

Re: Mark Audio Alpair10

Geplaatst: ma 06 jun 2011, 17:31
door vinnie411
Genoteerd.
Heb zelf de gen2 en ben daar zeer weg van. misschien dat ik nog een setje bouw.