Pagina 1 van 9
Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: zo 17 apr 2011, 18:36
door Henkjan
laten we de apparatuur maar even in een separaat topic zetten, ik pas dan wel dit aan met de meldingen in de volgende posts
complete sets:
- 2 x EL82 monoblok eindbakken, Micromega T-Drive cd-transport, Benchmark DAC1 (DAC + volumeregeling), Reference 3A speakers (tikje gewijzigd) - rdv300b833
- LBVS'en, de zelfbouw CD speler, de 6SN7 voorversterker en de JLH eindversterker, TDA1543 DAC op gas - Ray5150
- mini-setje mee nemen. TA2024 in whisky flancon en de twee fullrange 2inch peerlessjes - TubeHead
- UCD 700HG Hxr (dual mono) + pre + notebook + Twisted pear audio DAC (dual mono) - Leon
- de El Cuerno set - Bertor
- Mini accio V5, Mini Corner woofer, Actief filter/pre: Groundsound DCN28, 4 kanalen 845 SET buizenversterkers, transporter streamer - Harryeng
Luidsprekers:
- Pluto - Knuisje
- All Black (breedbander, compact) - Henkjan
- pc-speakers (visaton FR-10) - Lieuwe
Epilogue (vloerstaand, actief, full range met DSP)hoorngeladen passieve versterker met ingebouwde iPhone dock - Vinculum
- Lbvs CSS versie (vloerstaander, 2weg) - DragoSz
- LBVS (vloerstaander, 2weg) - Lieuwe
- Paasproject 2010 (compact, breedbander) -
AatV Henkjan
- merken10 met de alpair10 (compact, breedbander) - Vinnie411
- Idunn ++ (compact 2weg) - Hannesie
- All Black TL (compact breedbander) - corto maltese
- L'Orfeo (2weg, vloerstaander) - Geenius
- De MUS-Monitoren - Porcino
- B&Olook speakers - Martijn H NB: deze hebben een sub nodig
- CT222 en een TA2024 - mphus
- zelfbouw AMT's - GerardJ
- Sputnik17-2 - rho
- 3-weg composet voor autotoepassing in een op gehoor afgestemde kast - Micha72
- LVBS - Thomox
Subwoofers:
- minisub - Lieuwe
- zizoklo - wowly
Versterkers:
- Herman Karton (low budget chipamp ding) - Henkjan
- Chipampje TA2020 - Lieuwe
- TK2050 chip amp, 4 kanaals ding - Lieuwe
- Blame ST amp - meanman64
- Hypex 180 HG bakjes - Hannesie
- KT66 PP eindversterker - Porcino
- Gainclone - RobertD
- EL84 Single ended versterker - RobertD
- LM4780 versterker en DSP - Knuisje
- 'Design' versterker met UcD180 - Arno
CD Spelers:
- cd-speler met zelfgeknutselde buizenuitgang - RobertD
- Philips CD713 - Lieuwe
- teac vrds - Wowly
- Playstation 1 - Tubehead
- Marantz CD-63 KI met Tent-klokje - BertDB
- Teac vrds10se met tentklok en modified digitaal, bnc dig.outp - Penguin
Draaitafels:
- zwaar verbouwde Thorens TD 160 MkII + phono pre - Kappa7
- PTP3 - Lenco + RB301 arm [misschien] - rho
Streaming:
- Squeexbox Touch (externe voeding SB en (eventueel) externe HK-DAC met verbeterde voeding Pjotr) en servertje - Hannesie
DAC:
Pre-amp:
- Input keuzeschakelaar adhv ebay 5.1 pga2311 bordje - Lieuwe
- Audio en techniek P11 voorversterker - Kappa7
- Pass Balanced Line Stage - Porcino
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: zo 17 apr 2011, 19:10
door Vinculum
Ik neem mijn Epilogue's mee met de DSP en minstens 1 versterker (LM4780)
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: zo 17 apr 2011, 19:19
door DragoSz
Ik neem de Lbv CSS versie mee.
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: zo 17 apr 2011, 19:59
door Wowly
op verzoek de zizoklo, de refmon en TEAC cd-speler met Guidoklokje
Ik krijg er al zin in!!!
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: zo 17 apr 2011, 20:05
door rdv300b833
Ha HenkJan,
vanuit Elst komt mee:
- 2 x EL82 monoblok eindbakken
- Micromega T-Drive cd-transport
- Benchmark DAC1 (DAC + volumeregeling)
- Reference 3A speakers (tikje gewijzigd)
Plus de daarbij horende kabel-boel, verlengsnoer, etc.
Gevoegde foto is het zo ongeveer wel; alleen de speakers missen.
Grtz, Reinout
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: zo 17 apr 2011, 21:02
door ray5150
Tja, ik weet het nog niet helemaal zeker, maar ik vermoed dat ik mijn hele set ga meeslepen.
Dus de LBVS'en, de zelfbouw CD speler, de 6SN7 voorversterker en de JLH eindversterker.
Shit! ik zou nog een TDA1543 DAC gaan bouwen, maar even flink gasgeven dan...

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: zo 17 apr 2011, 21:19
door Lieuwe
Ik was van plan het volgende mee te nemen:
- LBVS (hmm, vergelijking tussen de lbvs van mij en die van Ray

)
- TK2050 chip amp, 4 kanaals ding
- Input keuzeschakelaar adhv ebay 5.1 pga2311 bordje
- Mijn pc-speakers (visaton FR-10)
- Chipampje TA2020
(- Op verzoek de Minusub met de mivoc awm104)
(- Op verzoek een Philips CD713 (misschien dan al gemodificeerd))
(- Op verzoek een setje Kekkoh speakers op basis van Philips drivers uit de jaren 70)
Indien iemand een van bovenstaande 'Op verzoek' wil beluisteren, graag even een berichtje achterlaten (PM of in dit topic), dan zal ik het meenemen.
Dus dit hoeft (nog) niet op de lijst.
@Hieronder: Zie dit bericht

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: zo 17 apr 2011, 21:36
door Henkjan
heren, wat bedoelen jullie met "op verzoek"? is dat "er is om gevraagd, ik neem het mee" of "als er iemand om vraagt, zal ik het wel mee nemen" in dat laatste geval komt het dus nog niet op de lijst
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: zo 17 apr 2011, 23:40
door Wowly
Ik bedoel daar eigenlijk mee dat mochten er mensen erg graag een of ander willen horen, dan neem ik het mee. Als niemand wat aangeeft kijk ik gewoon op het laatst de lijst en beslis dan of er nog genoeg ruimte is om wat te laten horen.
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: zo 17 apr 2011, 23:57
door SSassen
Nobudget monitors, Allure DSP monitors met een Onkyo set (CD-speler, versterker) en als ik zin heb een complete set voorzien van de Prelude voorversterker, twee monoblokken UcD180SS en m'n DAC.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - HiFi gecertificeerd forumlid
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: ma 18 apr 2011, 0:07
door Henkjan
kom je nou toch?
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: ma 18 apr 2011, 0:09
door Henkjan
Wowly schreef:Ik bedoel daar eigenlijk mee dat mochten er mensen erg graag een of ander willen horen, dan neem ik het mee. Als niemand wat aangeeft kijk ik gewoon op het laatst de lijst en beslis dan of er nog genoeg ruimte is om wat te laten horen.
dan laat ik jou dingen voorlopig van de lijst
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: ma 18 apr 2011, 0:16
door Henkjan
dat lijft dus tot nader orde ook van de lijst
@allen: graag nw post zetten mocht je meer meenemen dan eerst gezegd, of minder, of anders, want ik ga niet steeds zoeken of iemand mss iets heeft ge-edit in een bestaande post
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: ma 18 apr 2011, 0:43
door SSassen
Ja maar alleen als jij gebak meeneemt
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - HiFi gecertificeerd forumlid
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: ma 18 apr 2011, 21:21
door meanman64
Mijn Blame ST amp zal van de partij zijn
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: ma 18 apr 2011, 21:28
door AatV
Ik kom naar Breda en ik neem mee :
- 1 ELL80 versterker(tje)
- 2 bijpassende (paasproject) boxjes
groeten,
Aat
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: ma 18 apr 2011, 21:47
door vinnie411
Ik neem mijn merken10 met de alpair10 mee
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: ma 18 apr 2011, 23:19
door ray5150
En voor Aatv neem ik de CD mee waar we het vorig jaar over hadden...

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: ma 18 apr 2011, 23:30
door Wowly
AatV schreef:Ik kom naar Breda en ik neem mee :
- 1 ELL80 versterker(tje)
- 2 bijpassende (paasproject) boxjes
groeten,
Aat
Is je project klaar??
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: di 19 apr 2011, 8:31
door corto maltese
Zo als ik all erder zei (ZBA hoofd topic) ik neem mee mijn nieuwe All Black TL. Ik hoop allen dat ik ze dan bij iemand op aan kan sluiten, anders moet ik alles mee nemen en dat is zo'n gedoe.
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: di 19 apr 2011, 9:56
door hannesie
Inderdaad HJ, ik neem dat setje Streaming wel mee, Squeezebox Touch/Server e.d./externe voeding SB en eventueel externe HK-DAC met verbeterde voeding Pjotr.
Tevens leek het mij wel juist ook de Idunn ++ kastjes mee te nemen, had ik al belooft ?

.
Naar aanleiding van het topic LM4780 versterker printjes, de Hypex 180 HG bakjes
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 6#p1519546
Kunnen Knuisje en ik lekker de versterkertjes vergelijken, niet dat daar anderen daar in gedesinteresseerd zijn.
Houden we de resultaten/ impressie lekker voor ons zelf.
Wij willen luisteren,!!!!

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: di 19 apr 2011, 11:11
door Henkjan
corto maltese schreef:Zo als ik all erder zei (ZBA hoofd topic) ....
bedankt voor het hier melden. kunnen alle anderen die op een andere plek dan dit topic ook wat gemeld hebben, dat svp hier herhalen? alvast bedankt.
en kan iedereen svp voldoende snoeren (luidspreker, interlinks (analoog en digitaal), netsnoer, verdeeldozen, haspels, etc) meenemen? advies: zet daar je naam op, de ervaring leert dat die nog wel eens blijven liggen

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: di 19 apr 2011, 11:35
door Vinculum
hannesie schreef:Inderdaad HJ, ik neem dat setje Streaming wel mee, Squeezebox Touch/Server e.d./externe voeding SB en eventueel externe HK-DAC met verbeterde voeding Pjotr.
Tevens leek het mij wel juist ook de Idunn ++ kastjes mee te nemen, had ik al belooft ?

.
Naar aanleiding van het topic LM4780 versterker printjes, de Hypex 180 HG bakjes
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 6#p1519546
Kunnen Knuisje en ik lekker de versterkertjes vergelijken, niet dat daar anderen daar in gedesinteresseerd zijn.
Houden we de resultaten/ impressie lekker voor ons zelf.
Wij willen luisteren,!!!!

Nou ik wil dat verschil ook graag horen. Is het een idee om onze sets aan elkaar te knopen? Ik neem nl wel een DSP mee maar geen bron (dat kan jouw squeezebox mooi zijn) en ook een set mooie speakers

. Als we dan de versterkers van knuisje en van jou er tussen hangen kunnen we naar hartelust rommelen en luisteren. Ik zeg: boek die ruimte maar vast...

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: di 19 apr 2011, 11:55
door AatV
Wowly schreef:AatV schreef:Ik kom naar Breda en ik neem mee :
- 1 ELL80 versterker(tje)
- 2 bijpassende (paasproject) boxjes
groeten,
Aat
Is je project klaar??
Dat nog niet maar ik krijg wat meer tijd om het voor 28 mei af te hebben!
groeten,
Aat
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: di 19 apr 2011, 11:57
door hannesie
@ Vinculem
Stil nou, dadelijk willen ze het allemaal horen.
Ik wil uiteraard ook wel die Idunn++ laten horen, tenslotte hebben daar aardig wat mensen aan meegewerkt, en ik weet niet hoeveel "meet en regeltechniek" tijd jij nodig hebt.
Om een vergelijk te maken is het wel van belang dat er geswitcht kan worden tussen speaker en versterker, en dan is het 1 of 2 speakers?
Mogelijk een moeilijkere belasting van de speaker om de verschillen in klank te kunnen horen.