Pagina 1 van 1

Breda 2011 carpooltopic

Geplaatst: zo 17 apr 2011, 18:32
door Henkjan
het komt dichterbij, laten we deze maar vast openen

Re: Breda 2011 carpooltopic

Geplaatst: zo 17 apr 2011, 18:35
door dre
noordwijk-breda 2 plekkies,als het moet 3

via leiden of via den haag maakt me niets uit.

Re: Breda 2011 carpooltopic

Geplaatst: zo 17 apr 2011, 18:36
door b_force
Ik zoek nog een plekje vanuit Rijswijk.

Re: Breda 2011 carpooltopic

Geplaatst: zo 17 apr 2011, 19:58
door Wowly
3 personen vanaf de regio weert/Eindhoven. Of, mocht ik de Zizoklo mee moeten nemen op verzoek dan 1 persoon haha.

EDIT: Mphus rijdt met me mee waarschijnlijk

Re: Breda 2011 carpooltopic

Geplaatst: zo 17 apr 2011, 20:52
door ray5150
b_force schreef:
Ik zoek nog een plekje vanuit Rijswijk.
Vooruit dan maar...

Re: Breda 2011 carpooltopic

Geplaatst: ma 18 apr 2011, 23:03
door Kappa7
3 plekjes van uit Ermelo.

Re: Breda 2011 carpooltopic

Geplaatst: di 19 apr 2011, 6:21
door vinnie411
Heb nog plek in mijn autotje.
Max 3 man zonder spullen.
Vertrek uit Alphen aan den Rijn.

Re: Breda 2011 carpooltopic

Geplaatst: do 26 mei 2011, 19:30
door Arno
Is er iemand die tegen het einde van de middag weggaat en dan langs Dordrecht komt (en dan natuurlijk ook nog een plekkie overheeft 8-[ )?

Re: Breda 2011 carpooltopic

Geplaatst: do 26 mei 2011, 19:52
door TheoK
Vanuit Smilde heb ik plek voor 3 personen.

Re: Breda 2011 carpooltopic

Geplaatst: do 26 mei 2011, 20:38
door dre
Arno schreef:
Is er iemand die tegen het einde van de middag weggaat en dan langs Dordrecht komt (en dan natuurlijk ook nog een plekkie overheeft 8-[ )?
als ik niet in de avond blijf geef ik je wel een belletje! :wink: