Pagina 1 van 1
Breda 2011 carpooltopic
Geplaatst: zo 17 apr 2011, 18:32
door Henkjan
het komt dichterbij, laten we deze maar vast openen
Re: Breda 2011 carpooltopic
Geplaatst: zo 17 apr 2011, 18:35
door dre
noordwijk-breda 2 plekkies,als het moet 3
via leiden of via den haag maakt me niets uit.
Re: Breda 2011 carpooltopic
Geplaatst: zo 17 apr 2011, 18:36
door b_force
Ik zoek nog een plekje vanuit Rijswijk.
Re: Breda 2011 carpooltopic
Geplaatst: zo 17 apr 2011, 19:58
door Wowly
3 personen vanaf de regio weert/Eindhoven. Of, mocht ik de Zizoklo mee moeten nemen op verzoek dan 1 persoon haha.
EDIT: Mphus rijdt met me mee waarschijnlijk
Re: Breda 2011 carpooltopic
Geplaatst: zo 17 apr 2011, 20:52
door ray5150
b_force schreef:Ik zoek nog een plekje vanuit Rijswijk.
Vooruit dan maar...
Re: Breda 2011 carpooltopic
Geplaatst: ma 18 apr 2011, 23:03
door Kappa7
3 plekjes van uit Ermelo.
Re: Breda 2011 carpooltopic
Geplaatst: di 19 apr 2011, 6:21
door vinnie411
Heb nog plek in mijn autotje.
Max 3 man zonder spullen.
Vertrek uit Alphen aan den Rijn.
Re: Breda 2011 carpooltopic
Geplaatst: do 26 mei 2011, 19:30
door Arno
Is er iemand die tegen het einde van de middag weggaat en dan langs Dordrecht komt (en dan natuurlijk ook nog een plekkie overheeft

)?
Re: Breda 2011 carpooltopic
Geplaatst: do 26 mei 2011, 19:52
door TheoK
Vanuit Smilde heb ik plek voor 3 personen.
Re: Breda 2011 carpooltopic
Geplaatst: do 26 mei 2011, 20:38
door dre
Arno schreef:Is er iemand die tegen het einde van de middag weggaat en dan langs Dordrecht komt (en dan natuurlijk ook nog een plekkie overheeft

)?
als ik niet in de avond blijf geef ik je wel een belletje!
