'Design' versterker met UcD180
Geplaatst: wo 09 feb 2011, 20:04
Na veel vijven en zessen en ook de nodige dertienen is mijn versterker dan eindelijk operationeel 
Voor het langdradige verhaal: klak
Over het geluid van de UcD's is al veel gesproken, en ik heb daar niet zoveel aan toe te voegen.
Ik draaide al geruime tijd met vintage versterkers, dus voor mij is het wel een enorme vooruitgang. Wat mij in ieder geval opvalt is de frisse klank, en de detaillering. De detaillering is ook bijzonder opvallend bij laag volume.
Voor het langdradige verhaal: klak
Over het geluid van de UcD's is al veel gesproken, en ik heb daar niet zoveel aan toe te voegen.
Ik draaide al geruime tijd met vintage versterkers, dus voor mij is het wel een enorme vooruitgang. Wat mij in ieder geval opvalt is de frisse klank, en de detaillering. De detaillering is ook bijzonder opvallend bij laag volume.