Pagina 1 van 1

Ervaring met 845 of 811A ??

Geplaatst: do 30 sep 2004, 17:05
door kupfer_m
Hoi,

Heeft er iemand ervaring met de 845 op lage spanning (400-500V) of
met de 811A in klasse A2 single ended ?

Alle info is welkom :roll:

Groeten,
Jim

Niemand ???

Geplaatst: zo 10 okt 2004, 16:24
door kupfer_m
Niemand ???

:cry: :cry: :cry:

Geplaatst: do 14 jul 2005, 22:45
door kupfer_m
Nog steeds heel stil in dit draadje..... :( :roll:

Geplaatst: ma 15 aug 2005, 21:07
door henk
Hoi!

Op dit forum hebben ze momenteel een discussie over 811/812
een 845 schijnt bijna hetzelfde als een 211 te zijn waarschijnlijk zijn daar meer mensen mee bezig geweest..

http://www.diyaudio.com/forums/forumdis ... ?forumid=5