Pagina 1 van 1

inlog troubles

Geplaatst: vr 04 feb 2011, 14:48
door Henkjan
we merken dat er af en toe problemen zijn met inloggen. er komt dan de melding dat het aantal inlogpogingen is overschreden, en er wordt gevraagd om de text van een plaatje in te tikken, maar je ziet geen plaatje.

waarom is dit: dit is ontstaan na de jongste upgrade van de forum software, ook andere op phpBB gebaseerde fora hebben er last van. aan een oplossing wordt dus gewerkt.

wat kunnen we er aan doen: gewoon wat geduld uitoefenen, het duurt gewoon even (soms een paar minuten) voor het plaatje er is, en dan kan je gewoon inloggen