Post deleten.
Geplaatst: di 01 feb 2011, 17:33
In het verleden kon je je eigen post deleten met het kruisje rechts-bovenin de post. Handig bij een dubbelpost enzo,
Tegenwoordig lijkt die mogelijkheid er random wel en niet te zijn, bij de ene post wel en bij de andere weer niet. Is er recentelijk iets veranderd hierin?
Tegenwoordig lijkt die mogelijkheid er random wel en niet te zijn, bij de ene post wel en bij de andere weer niet. Is er recentelijk iets veranderd hierin?