Pagina 1 van 1

Subwoofer kist maken met schotten

Geplaatst: vr 21 jan 2011, 13:21
door Classic-Rob
Hallo,

ik ben nieuw op dit forum en ik heb een golf 1 cabrio waar ik zelf een subwoofer kist in aan het maken ben.
nou had ik zelf al wat gemaakt gister en met een aardig fantasie besloot ik puur om te proberen 2 schotten erin te plaatsen.
toen ik daarvan een update op het andere forum maakte kreeg ik al gauw reactie hierop dat dit een erg apart maar als het goed lukt super dikke kist kan zijn.

nou was mijn vraag dus of ik er wat hulp bij kon krijgen kwa metingen.
de kist is heel raar kwa maten omdat ik een airride tank en compressor achterin geplaatst heb, daarnaast is de hoedeplank die schuin oploopt naar boven toe.
vanavond zal ik wat plaatjes erbij posten met de maten.

ik hoop graag op hulp zodat ook ik een mooie kist kan ontwerpen.
b.v.d. Rob.

Re: Subwoofer kist maken met schotten

Geplaatst: vr 21 jan 2011, 15:21
door Henkjan
Ha Rob, welkom.

zoals je mss al door hebt: we zijn dol opplaatjes hier :lol: we wachten af....
:foto:

Re: Subwoofer kist maken met schotten

Geplaatst: vr 21 jan 2011, 17:43
door Classic-Rob
dat begrijp ik :mrgreen:
zoals iedereen zijn we op elk forum gek op plaatjes, ik ook :D
even korte intro;
ik ben dus Rob, 23 jaar en kom uit zuid-holland
nu 3 jaar in het bezit van een hobby golf mk1 cabrio.
eerst plaatje zoals ik hem toen kocht.
daarna na een jaartje veel gepruts de auto compleet uit elkaar getrokken opnieuw laten spuiten en toen een mega dik project van gemaakt wat nogsteeds loopt.
bij aankoop
Afbeelding
audio bij aankoop.
Afbeelding

na de grote spuit beurt dit in gaan bouwen.
Afbeelding

en nu dus bezig met weer wat nieuws doordat ik mijn kofferbak heb moeten laten vallen voor een compressor met luchttank en bijbehoren.


dit is waar ik nu mee bezig ben.
uit fantasie heb ik dus schotten geplaatst als probeersel.
er komt een Rockford forgate 10'' P1 150rms in te hangen.
hier uiteraard wat betere plaatjes.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

zie graag de reacties/tips tegemoet :D

Re: Subwoofer kist maken met schotten

Geplaatst: wo 02 feb 2011, 16:07
door mxbreak
Woaah vette bak ! =P~