Pagina 1 van 2

Carbon AMP3

Geplaatst: zo 30 okt 2005, 11:17
door ome subtilieco
Bij mij CT209's moest ook nog een ampje komen (en in de toekomst ook nog een pre) en dit is een amp3 van 41Hz geworden. Met een zelfde soort afwerking als mijn CT209's : http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=967

hier dus een bult foto's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

wat nu nog mdf is wordt zwart en op het front komt een alu plaat met daarin gegraveerd AMP3. en uit eindelijk wordt al het carbon goed afgelakt

mvg
ome subtilieco

Geplaatst: zo 30 okt 2005, 11:24
door Leeuwarden
Supercool!!

Geplaatst: zo 30 okt 2005, 12:02
door pieter pan
hoeveel heeft heel je setje nu eigenlijk gekost?
En belangrijker nog..... Hoe presteert het?


ohja, ik bedoel dus: Cool, wil ik ook wel eens bouwen!

Geplaatst: zo 30 okt 2005, 12:14
door teacher
nais!

Dit ziet er echt netjes uit..

Nu wilde ik mijn tangband projektje ook carbon gebruiken en ik dacht orgineel te zijn :cry:

t.

Geplaatst: zo 30 okt 2005, 16:15
door ome subtilieco
pieter pan schreef:
hoeveel heeft heel je setje nu eigenlijk gekost?
En belangrijker nog..... Hoe presteert het?


ohja, ik bedoel dus: Cool, wil ik ook wel eens bouwen!
het klinkt helemaal niet verkeerd maar heel veel draai uren heeft het nog niet. ik ben nu nog druk bezig met meerdere diy projecten dus weinig tyd :(

Maar het ampje heeft mij een 25 euro gekost via dit forum. En de speakers bij de lautsprechershop.de besteld 80 euro. Voor de rest heeft het bij weinig gekost want ik had veel liggen. Alleen de rca input koste 12 euro :oops:

dus bij elkaar nog geen 120 euro maar wel heel veel lol 8)
teacher schreef:
nais!


Nu wilde ik mijn tangband projektje ook carbon gebruiken en ik dacht orgineel te zijn :cry:

t.
sorry ik zal het nooit meer doen :P

Geplaatst: zo 30 okt 2005, 16:19
door JuuL
Mooi gemaakt hoor!
En die behuizing, waar heb je dat blik/metaal gekocht eigenlijk?

Sluit je je kastje nog aan op de randaarde? Wel zo veilig. Of zie ik dat over het hoofd? :P

Geplaatst: zo 30 okt 2005, 16:21
door Leeuwarden
12 euro voor twee rca-tjes?/?????

Geplaatst: zo 30 okt 2005, 16:29
door Leeuwarden
JuuL schreef:
Sluit je je kastje nog aan op de randaarde? Wel zo veilig. Of zie ik dat over het hoofd? :P
Wat is het nut daarvan als ie niet in een randaardestopkantakt geplugd wordt?

Geplaatst: zo 30 okt 2005, 16:40
door JuuL
Leeuwarden schreef:
Wat is het nut daarvan als ie niet in een randaardestopkantakt geplugd wordt?
Niets :P

Geplaatst: zo 30 okt 2005, 16:43
door Wijx
JuuL schreef:
Mooi gemaakt hoor!
En die behuizing, waar heb je dat blik/metaal gekocht eigenlijk?

Sluit je je kastje nog aan op de randaarde? Wel zo veilig. Of zie ik dat over het hoofd? :P
en het carbon?

Geplaatst: zo 30 okt 2005, 17:28
door Rudy
Wel, laten we het anders bezien, als ie het niet in een stopconatkt steekt met randaarde, dan zal zen netfilter dat erin zit zen chassis op 110V zetten dankzij de twee caps tussen de lijnspanning en zen aarding een deling maken van 220V, in dit geval ook zen chassis, want dergerlijk netfilterchassis is altijd in contakt met zen chassis. You really don't wanna touch it :D

Hij is dus zoiezo geaard.

Leuke set trouwens ome subtilieco 8)

Groetjes
Rudy

Geplaatst: zo 30 okt 2005, 17:34
door ome subtilieco
12 euro voor twee rca-tjes
Ja ze hadden alleen deze liggen helaas :? Maar ze zijn wel heel mooi voor cinch chassisdelen.
Sluit je je kastje nog aan op de randaarde? Wel zo veilig. Of zie ik dat over het hoofd?
De aarding zit helemaal snor dit gaat via de bevestigings schroeven
En die behuizing, waar heb je dat blik/metaal gekocht eigenlijk?

en het carbon?
ik heb het via me baas.

maar het metaal is gewoon aluminium verkrijgbaar via heel veel winkels. en carbon kun je via www.polyservice.nl krijgen


voor de lief hebber de prijslijst van polyservice
http://members.lycos.nl/audiogarage/pri ... slijst.pdf

mvg

ome subtilieco

Geplaatst: zo 30 okt 2005, 19:48
door voodooless
Heel erg mooi :D. Ook erg briljant hoe de Amp3 in het niet valt bij een paar degelijke elko's ;)

Geplaatst: zo 30 okt 2005, 20:08
door weidok
Mooi mooi..
nu nog afwachten hoe het klinkt...

Geplaatst: zo 30 okt 2005, 23:05
door Jasper Joppe Geers
Volgens mij is het heel makkelijk om zo'n setje nou eens mee te nemen naar een DIY dag...

Als het zwaar is helpen we wel mee sjouwen hoor! ;)

Ziet er strak uit hoor!

JJ

Geplaatst: ma 31 okt 2005, 8:40
door JuuL
deepspace schreef:
Ook erg briljant hoe de Amp3 in het niet valt bij een paar degelijke elko's ;)
Die zal zeker nog wel 10 minuten doorspelen als je de stekker eruit haalt he? :wink:

Geplaatst: do 03 nov 2005, 15:54
door tor
Zeer fraai ontwerp ome subtilieco. Zijn de driverse in de LS boxen somsTangband W3-871S?

Geplaatst: di 06 dec 2005, 20:47
door ome subtilieco
@tor

jep in de ct209versie


effe een update.

Afbeelding

Geplaatst: vr 09 dec 2005, 19:34
door Digidoo
Vet! Me benne benieuwd naar de uiteindelijke looks/sound.

Geplaatst: vr 09 dec 2005, 22:15
door ome subtilieco
effe laten spuiten :twisted:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Geplaatst: za 10 dec 2005, 12:38
door Digidoo
Hij ziet er opblaasbaar uit. ;)

Sorry, maar het heeft iets weg van een autoband ofzo. Wel vet overigens :D

Geplaatst: zo 11 dec 2005, 15:16
door ome subtilieco
Afbeelding

vanaf een dinsdag moet ik echt klussen dus de afwerking zal 2006 worden

Geplaatst: zo 11 dec 2005, 18:47
door Maurice01
Echt heel netjes gemaakt :P


Hoe klinkt eigenlijk die Micro Mini Amp op die speakers ??

Geplaatst: zo 11 dec 2005, 19:25
door JuuL
Netjes! Staat mooi bij elkaar.

Geplaatst: wo 21 dec 2005, 23:49
door ome subtilieco
Afbeelding
Afbeelding

zo als in elkaar en tijdelijk aangesloten op de laptop uiteindlijk moet het op de gewone pc komen als die een plat scherm krijgt.

maar niet normaal hoe het klinkt :shock: echt een mooi beeld en los van de speakers.

maar morge post ik wel meer