Pagina 1 van 2
Carbon AMP3
Geplaatst: zo 30 okt 2005, 11:17
door ome subtilieco
Geplaatst: zo 30 okt 2005, 11:24
door Leeuwarden
Supercool!!
Geplaatst: zo 30 okt 2005, 12:02
door pieter pan
hoeveel heeft heel je setje nu eigenlijk gekost?
En belangrijker nog..... Hoe presteert het?
ohja, ik bedoel dus: Cool, wil ik ook wel eens bouwen!
Geplaatst: zo 30 okt 2005, 12:14
door teacher
nais!
Dit ziet er echt netjes uit..
Nu wilde ik mijn tangband projektje ook carbon gebruiken en ik dacht orgineel te zijn
t.
Geplaatst: zo 30 okt 2005, 16:15
door ome subtilieco
pieter pan schreef:hoeveel heeft heel je setje nu eigenlijk gekost?
En belangrijker nog..... Hoe presteert het?
ohja, ik bedoel dus: Cool, wil ik ook wel eens bouwen!
het klinkt helemaal niet verkeerd maar heel veel draai uren heeft het nog niet. ik ben nu nog druk bezig met meerdere diy projecten dus weinig tyd
Maar het ampje heeft mij een 25 euro gekost via dit forum. En de speakers bij de lautsprechershop.de besteld 80 euro. Voor de rest heeft het bij weinig gekost want ik had veel liggen. Alleen de rca input koste 12 euro
dus bij elkaar nog geen 120 euro maar wel heel veel lol
teacher schreef:nais!
Nu wilde ik mijn tangband projektje ook carbon gebruiken en ik dacht orgineel te zijn
t.
sorry ik zal het nooit meer doen

Geplaatst: zo 30 okt 2005, 16:19
door JuuL
Mooi gemaakt hoor!
En die behuizing, waar heb je dat blik/metaal gekocht eigenlijk?
Sluit je je kastje nog aan op de randaarde? Wel zo veilig. Of zie ik dat over het hoofd? 
Geplaatst: zo 30 okt 2005, 16:21
door Leeuwarden
12 euro voor twee rca-tjes?/?????
Geplaatst: zo 30 okt 2005, 16:29
door Leeuwarden
JuuL schreef:Sluit je je kastje nog aan op de randaarde? Wel zo veilig. Of zie ik dat over het hoofd? 
Wat is het nut daarvan als ie niet in een randaardestopkantakt geplugd wordt?
Geplaatst: zo 30 okt 2005, 16:40
door JuuL
Leeuwarden schreef:
Wat is het nut daarvan als ie niet in een randaardestopkantakt geplugd wordt?
Niets

Geplaatst: zo 30 okt 2005, 16:43
door Wijx
JuuL schreef:Mooi gemaakt hoor!
En die behuizing, waar heb je dat blik/metaal gekocht eigenlijk?
Sluit je je kastje nog aan op de randaarde? Wel zo veilig. Of zie ik dat over het hoofd? 
en het carbon?
Geplaatst: zo 30 okt 2005, 17:28
door Rudy
Wel, laten we het anders bezien, als ie het niet in een stopconatkt steekt met randaarde, dan zal zen netfilter dat erin zit zen chassis op 110V zetten dankzij de twee caps tussen de lijnspanning en zen aarding een deling maken van 220V, in dit geval ook zen chassis, want dergerlijk netfilterchassis is altijd in contakt met zen chassis. You really don't wanna touch it
Hij is dus zoiezo geaard.
Leuke set trouwens ome subtilieco
Groetjes
Rudy
Geplaatst: zo 30 okt 2005, 17:34
door ome subtilieco
12 euro voor twee rca-tjes
Ja ze hadden alleen deze liggen helaas

Maar ze zijn wel heel mooi voor cinch chassisdelen.
Sluit je je kastje nog aan op de randaarde? Wel zo veilig. Of zie ik dat over het hoofd?
De aarding zit helemaal snor dit gaat via de bevestigings schroeven
En die behuizing, waar heb je dat blik/metaal gekocht eigenlijk?
en het carbon?
ik heb het via me baas.
maar het metaal is gewoon aluminium verkrijgbaar via heel veel winkels. en carbon kun je via
www.polyservice.nl krijgen
voor de lief hebber de prijslijst van polyservice
http://members.lycos.nl/audiogarage/pri ... slijst.pdf
mvg
ome subtilieco
Geplaatst: zo 30 okt 2005, 19:48
door voodooless
Heel erg mooi

. Ook erg briljant hoe de Amp3 in het niet valt bij een paar degelijke elko's

Geplaatst: zo 30 okt 2005, 20:08
door weidok
Mooi mooi..
nu nog afwachten hoe het klinkt...
Geplaatst: zo 30 okt 2005, 23:05
door Jasper Joppe Geers
Volgens mij is het heel makkelijk om zo'n setje nou eens mee te nemen naar een DIY dag...
Als het zwaar is helpen we wel mee sjouwen hoor!
Ziet er strak uit hoor!
JJ
Geplaatst: ma 31 okt 2005, 8:40
door JuuL
deepspace schreef: Ook erg briljant hoe de Amp3 in het niet valt bij een paar degelijke elko's

Die zal zeker nog wel 10 minuten doorspelen als je de stekker eruit haalt he?

Geplaatst: do 03 nov 2005, 15:54
door tor
Zeer fraai ontwerp ome subtilieco. Zijn de driverse in de LS boxen somsTangband W3-871S?
Geplaatst: di 06 dec 2005, 20:47
door ome subtilieco
@tor
jep in de ct209versie
effe een update.

Geplaatst: vr 09 dec 2005, 19:34
door Digidoo
Vet! Me benne benieuwd naar de uiteindelijke looks/sound.
Geplaatst: vr 09 dec 2005, 22:15
door ome subtilieco
Geplaatst: za 10 dec 2005, 12:38
door Digidoo
Hij ziet er opblaasbaar uit.
Sorry, maar het heeft iets weg van een autoband ofzo. Wel vet overigens

Geplaatst: zo 11 dec 2005, 15:16
door ome subtilieco
vanaf een dinsdag moet ik echt klussen dus de afwerking zal 2006 worden
Geplaatst: zo 11 dec 2005, 18:47
door Maurice01
Echt heel netjes gemaakt
Hoe klinkt eigenlijk die Micro Mini Amp op die speakers ??
Geplaatst: zo 11 dec 2005, 19:25
door JuuL
Netjes! Staat mooi bij elkaar.
Geplaatst: wo 21 dec 2005, 23:49
door ome subtilieco
zo als in elkaar en tijdelijk aangesloten op de laptop uiteindlijk moet het op de gewone pc komen als die een plat scherm krijgt.
maar niet normaal hoe het klinkt

echt een mooi beeld en los van de speakers.
maar morge post ik wel meer