Pagina 1 van 1

De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar!

Geplaatst: zo 16 jan 2011, 22:53
door Henkjan
OK, stemmen maar! poll loopt 2 weken, dan kunne we op de verjaardag van ons staatshoofd de winnaar bekend maken.

zie hier voor de nominaties:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 11&t=12763

Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar

Geplaatst: do 27 jan 2011, 10:50
door sjons
Ik krijg elke keer als ik het formulier probeer te versturen de melding dat ie ongeldig is...

Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar

Geplaatst: do 27 jan 2011, 18:53
door Marp
Vanaf welke url? Maak eens even een screenprint als je wilt.

Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar

Geplaatst: do 27 jan 2011, 19:09
door Vuurkat
Dat krijg ik ook steeds als ik probeer te stemmen:

Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar

Geplaatst: do 27 jan 2011, 20:14
door Henkjan

Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar

Geplaatst: do 27 jan 2011, 20:51
door Vuurkat
Werkt ook niet.

Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar

Geplaatst: do 27 jan 2011, 23:48
door Henkjan
gooi eens de koekjes weg.

Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar

Geplaatst: vr 28 jan 2011, 0:58
door Marp
Bedankt voor de melding! ;)

Het euvel zat in een kleine bug sinds dinsdag. De polls werken weer naar behoren.

Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar

Geplaatst: di 01 feb 2011, 9:37
door knuisje
Bedankt voor jullie stemmen! Ik neem er eentje op. :proost:

Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar

Geplaatst: di 01 feb 2011, 13:30
door cve
Van harte gefeliciteerd knuisje =D> =D> =D> Erg mooi werk weer.

Groet, Co

Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar

Geplaatst: di 01 feb 2011, 17:42
door cobaltjeh
knuisje schreef:
Bedankt voor jullie stemmen! Ik neem er eentje op. :proost:
Gefeliciteerd =D> , je dsp creatie was/is de inspiratie voor mijn eigen dsp project.

Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar

Geplaatst: di 01 feb 2011, 19:34
door sietse
Knuisje ook gefeliciteerd. Goed gedaan. =D> =D>

Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar

Geplaatst: do 03 feb 2011, 9:19
door Rizzo
cobaltjeh schreef:
knuisje schreef:
Bedankt voor jullie stemmen! Ik neem er eentje op. :proost:
Gefeliciteerd =D> , je dsp creatie was/is de inspiratie voor mijn eigen dsp project.
Hier sluit ik me volledig bij aan! Gefeliciteerd!!