Pagina 1 van 1
De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar!
Geplaatst: zo 16 jan 2011, 22:53
door Henkjan
OK, stemmen maar! poll loopt 2 weken, dan kunne we op de verjaardag van ons staatshoofd de winnaar bekend maken.
zie hier voor de nominaties:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 11&t=12763
Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar
Geplaatst: do 27 jan 2011, 10:50
door sjons
Ik krijg elke keer als ik het formulier probeer te versturen de melding dat ie ongeldig is...
Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar
Geplaatst: do 27 jan 2011, 18:53
door Marp
Vanaf welke url? Maak eens even een screenprint als je wilt.
Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar
Geplaatst: do 27 jan 2011, 19:09
door Vuurkat
Dat krijg ik ook steeds als ik probeer te stemmen:
Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar
Geplaatst: do 27 jan 2011, 20:14
door Henkjan
Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar
Geplaatst: do 27 jan 2011, 20:51
door Vuurkat
Werkt ook niet.
Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar
Geplaatst: do 27 jan 2011, 23:48
door Henkjan
gooi eens de koekjes weg.
Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar
Geplaatst: vr 28 jan 2011, 0:58
door Marp
Bedankt voor de melding!
Het euvel zat in een kleine bug sinds dinsdag. De polls werken weer naar behoren.
Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar
Geplaatst: di 01 feb 2011, 9:37
door knuisje
Bedankt voor jullie stemmen! Ik neem er eentje op.

Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar
Geplaatst: di 01 feb 2011, 13:30
door cve
Van harte gefeliciteerd knuisje

Erg mooi werk weer.
Groet, Co
Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar
Geplaatst: di 01 feb 2011, 17:42
door cobaltjeh
knuisje schreef:Bedankt voor jullie stemmen! Ik neem er eentje op.

Gefeliciteerd

, je dsp creatie was/is de inspiratie voor mijn eigen dsp project.
Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar
Geplaatst: di 01 feb 2011, 19:34
door sietse
Knuisje ook gefeliciteerd. Goed gedaan.

Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar
Geplaatst: do 03 feb 2011, 9:19
door Rizzo
cobaltjeh schreef:knuisje schreef:Bedankt voor jullie stemmen! Ik neem er eentje op.

Gefeliciteerd

, je dsp creatie was/is de inspiratie voor mijn eigen dsp project.
Hier sluit ik me volledig bij aan! Gefeliciteerd!!