Pagina 1 van 1

de ZBA bron van het jaar 2010 - nominaties graag!

Geplaatst: za 08 jan 2011, 13:42
door Henkjan
jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste bron van 2010.

voorwaarden:
  • eigen project van een forum lid
  • moet hier op het forum gepresenteerd zijn
  • moet in 2010 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 16 januari 2011 18:00

Re: de ZBA bron van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: za 08 jan 2011, 20:47
door Wowly
Bron van rdv300B388: degene die het "het scheu loopwerk noemt op het forum. Nou heeft hij wel meer bizarre zaken thuis staan. Waarvan we ook nog eens mochten genieten op de luisterdag. Maar deze bron; klasse hoor......

Jan

Re: de ZBA bron van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: ma 10 jan 2011, 17:42
door knuisje
Ook nog een inzending van het dsp-front: mijn dsp/pre/dac. Hij stuurt al enkele maanden vlekkeloos 3 eindversterkers aan voor een monitors/w-frame-sub opstelling. Het lcd-display is inmiddels vervangen door een VFD-display.

Afbeelding Afbeelding

Re: de ZBA bron van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: ma 10 jan 2011, 19:43
door knuisje
Wowly schreef:
Bron van rdv300B388: degene die het "het scheu loopwerk noemt op het forum. Nou heeft hij wel meer bizarre zaken thuis staan. Waarvan we ook nog eens mochten genieten op de luisterdag. Maar deze bron; klasse hoor......

Jan
De winnaar van 2009. :boos: :regels:

Re: de ZBA bron van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: ma 10 jan 2011, 20:14
door Leon
Als hij in 2009 gewonnen heeft is hij in iedergeval klaar :lol:

Re: de ZBA bron van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: di 11 jan 2011, 0:37
door Wowly
chips!!! Moet je nagaan wat een indruk ie heeft nagelaten...

Re: de ZBA bron van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: di 11 jan 2011, 21:31
door Henkjan
Wowly schreef:
chips!!! Moet je nagaan wat een indruk ie heeft nagelaten...
ja, maar hij is er dit jaar gewoon mee verder gegaan:
Afbeelding
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 15&t=11069

Re: de ZBA bron van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: di 11 jan 2011, 21:34
door Henkjan
is een DAC ook een bron? ja toch?

dan hebben we natuurlijk een bak aan HK DACs...

Deze van Bertje is wel een mooie:
Afbeelding
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 77&start=0

Re: de ZBA bron van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: di 11 jan 2011, 21:39
door b_force
Je had beter een foto van de binnenkant kunnen nemen :wink:

Re: de ZBA bron van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: di 11 jan 2011, 21:44
door Henkjan
b_force schreef:
Je had beter een foto van de binnenkant kunnen nemen :wink:
hoezo? dat heeft Bertje toch al gedaan? :mrgreen:

Re: de ZBA bron van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: di 11 jan 2011, 22:29
door b_force
Die binnenkant is een stuk fascinerender. :rock:
Je moet mensen wel lekker maken natuurlijk 8) :D

(buitenkant is gewoon hifi2000 kastje :hide: )

Re: de ZBA bron van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: di 11 jan 2011, 23:20
door Henkjan
ff klikken op de link naar t topic Bart...........

Re: de ZBA bron van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: di 11 jan 2011, 23:23
door b_force
Henkjan schreef:
ff klikken op de link naar t topic Bart...........
Je meent het? :lol:

Re: de ZBA bron van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: wo 12 jan 2011, 12:08
door Marp
Voor aandragen van een nominatie zijn slechts een verwijzing en herkenbaarheid van belang. Henkjan kan dan gemakkelijker alle kandidaten noteren, en wij overzien eerder of nog iets ontbreekt.

Later in het verkiezingstopic klik je trouwens ook even verder, indien je niet een getoond plaatje als enig beoordelingscriterium hanteert. Dan kom je vanzelf andere foto's tegen.

Re: de ZBA bron van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: zo 16 jan 2011, 10:46
door knuisje
Ik wou dit hoogstandje van Tesla ook nomineren. http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?t=11634

Afbeelding

Re: de ZBA bron van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: zo 16 jan 2011, 14:17
door Bertje
Henkjan schreef:
is een DAC ook een bron? ja toch?

dan hebben we natuurlijk een bak aan HK DACs...

Deze van Bertje is wel een mooie:
Afbeelding
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 77&start=0
Dank voor de nominatie hoor, maar ik heb ze eerlijk gezegd wel eens netter opgebouwd van binnen... 8) maarja hij werkt, klinkt heel goed en kastje ziet er aan de buitenkant strak uit. Dus wat mij betreft is ie klaar.
Rob.