Ducone TL
Geplaatst: zo 02 jan 2011, 17:36
In het kader van goede voornemens voor 2011 "Afmaken wat er op de plank ligt" ben ik begonnen aan een setje ducones, en wel in de TL versie. De tweetertjes die ik hier heb liggen komen nog van een ZBA group buy van, wat is het, 2007?
Hoogste tijd dus...
Henkjan heeft het ontwerp voor me opgediept (altijd veradelijk, Duits 19mm MDF) en de Hubo heeft een keurig setje MDF afgeleverd. Nu is het wachten op m'n nieuwe Frees om de units netjes te verzinken... Wordt vervolgt dus!
Oh, en ik heb nog twee vraagjes op dit moment:
Iemand enig idee van de hoeveelheid en de plaats voor de demping? Of is dat gewoon een beetje experimenteren?
Ik bedacht me later dat de laatste ~14 cm van de lijn in mijn 'vertaling' niet 110x110 is maar 146x110. (Twee keer MDF dikte erbij omdat de zijkanten op de basis van de speaker geplakt worden. Valt natuurlijk redelijk simpel te fixen, maar als het niet relevant is dan laat ik het zo. Wat denken jullie?
Henkjan heeft het ontwerp voor me opgediept (altijd veradelijk, Duits 19mm MDF) en de Hubo heeft een keurig setje MDF afgeleverd. Nu is het wachten op m'n nieuwe Frees om de units netjes te verzinken... Wordt vervolgt dus!
Oh, en ik heb nog twee vraagjes op dit moment:
Iemand enig idee van de hoeveelheid en de plaats voor de demping? Of is dat gewoon een beetje experimenteren?
Ik bedacht me later dat de laatste ~14 cm van de lijn in mijn 'vertaling' niet 110x110 is maar 146x110. (Twee keer MDF dikte erbij omdat de zijkanten op de basis van de speaker geplakt worden. Valt natuurlijk redelijk simpel te fixen, maar als het niet relevant is dan laat ik het zo. Wat denken jullie?