Pagina 1 van 4
all pruts 10
Geplaatst: vr 26 nov 2010, 22:19
door dre
een projectje met een mark audio alpair 10 in een simpel br-kastje.
ook om eens te kijken hoever ik kan komen met een spuitbus als afwerking........
een litertje of 12 moet prima gaan werken.
Re: all pruts 10
Geplaatst: vr 26 nov 2010, 23:07
door Pjotr
dre schreef:een projectje met een mark audio alpair 10 in een simpel br-kastje.
ook om eens te kijken hoever ik kan komen met een spuitbus als afwerking........
....................
een litertje of 12 moet prima gaan werken.

Volgens mij heb je aan 1 spuitbus wel genoeg voor dat speakertje

Re: all pruts 10
Geplaatst: za 27 nov 2010, 7:44
door dre
zo,die daar moest ik wel even over nadenken zo op de vroege morgen!
wel gelijk wakker!
eerst maar even wat plankjes zagen.
Re: all pruts 10
Geplaatst: za 27 nov 2010, 8:14
door SARK
Re: all pruts 10
Geplaatst: za 27 nov 2010, 12:59
door dre
als jij dan even `t kastje er voor houdt
wel lekker opgeschoten
plankies gezaagd en een deel gelijmd.
ik weet eigenlijk nog nog of ik de poort voor of achter ga doen.......
Re: all pruts 10
Geplaatst: za 27 nov 2010, 20:46
door MechanicalAnimal
dre schreef:ook om eens te kijken hoever ik kan komen met een spuitbus als afwerking.......een litertje of 12 moet prima gaan werken.
Das een beste spuitbus
fuckit...stomme pjotr

Re: all pruts 10
Geplaatst: za 27 nov 2010, 20:50
door MechanicalAnimal
m.b.t. spuitbussen en afwerkingen:
Boerenenterprise is aan de slag geweest met een carinstall Omnes Audio. Hij gebruikt ook
spuitbus als afwerking
Er staan daar wat voorbeeldjes

Re: all pruts 10
Geplaatst: za 27 nov 2010, 20:56
door dre
da`s een makkelijke structuur!
ik doe hoogglans

Re: all pruts 10
Geplaatst: za 27 nov 2010, 20:58
door MechanicalAnimal
Borkanjo heeft niks meer te doen..misschien heeft íe zin om je kastjes te rollen

Re: all pruts 10
Geplaatst: za 27 nov 2010, 21:23
door Pjotr
MechanicalAnimal schreef:Borkanjo heeft niks meer te doen..misschien heeft íe zin om je kastjes te rollen

Met een spuitbus een kastje rollen? Kan natuurlijk wel maar ben bang dat dat niet mooi gaat worden ook niet met 12L
Gewoon hoogglans spuitbussen van de HEMA. Prima spul.
Re: all pruts 10
Geplaatst: za 27 nov 2010, 21:25
door dre
straks zal lachen jullie vergaan!

Re: all pruts 10
Geplaatst: zo 28 nov 2010, 10:43
door MechanicalAnimal
maar straks is nu nog niet

Re: all pruts 10
Geplaatst: ma 29 nov 2010, 8:38
door MechanicalAnimal
En? Spelen ze al?

Re: all pruts 10
Geplaatst: ma 29 nov 2010, 10:07
door RobertD
Re: all pruts 10
Geplaatst: ma 29 nov 2010, 15:48
door dre
er zijn plaatjes,maar die zitten in het apparaat op m`n werk

Re: all pruts 10
Geplaatst: ma 29 nov 2010, 18:10
door Leeuwarden
Wat voor werk doe jij dan dat je daar een apparaat hebt? Of is de secretaresse een apparaat?

Re: all pruts 10
Geplaatst: ma 29 nov 2010, 18:20
door dre
Leeuwarden schreef:Wat voor werk doe jij dan dat je daar een apparaat hebt? Of is de secretaresse een apparaat?

een fotocamera heet zo`n apparaat!
en een secretaresse zou ik er graag bij hebben!

Re: all pruts 10
Geplaatst: ma 29 nov 2010, 18:27
door Henkjan
nou vooruit dan maar...

- en die arme alpairs maar wachten tot hun nieuwe baasje ze komt ophalen.....
Re: all pruts 10
Geplaatst: ma 29 nov 2010, 18:30
door dre
aanstaand weekend?
Re: all pruts 10
Geplaatst: ma 29 nov 2010, 18:33
door Henkjan
prima
Re: all pruts 10
Geplaatst: ma 29 nov 2010, 19:41
door MechanicalAnimal
Henkjan schreef:nou vooruit dan maar...
IMAG0134.jpg
niet zo trillen joh...of hebbie honger

Re: all pruts 10
Geplaatst: ma 29 nov 2010, 19:42
door Henkjan
MechanicalAnimal schreef:Henkjan schreef:nou vooruit dan maar...
IMAG0134.jpg
niet zo trillen joh...of hebbie honger

nee, een HTC
Re: all pruts 10
Geplaatst: ma 29 nov 2010, 19:47
door dre
MechanicalAnimal schreef:Henkjan schreef:nou vooruit dan maar...
IMAG0134.jpg
niet zo trillen joh...of hebbie honger

hij kan geen afscheid nemen

Re: all pruts 10
Geplaatst: ma 29 nov 2010, 20:23
door DragoSz
Nu heeft Henkjan zeker een fishermans friend nodig aanstaande weekend

Re: all pruts 10
Geplaatst: ma 29 nov 2010, 20:27
door dre
DragoSz schreef:Nu heeft Henkjan zeker een fishermans friend nodig aanstaande weekend

nee,want ik kom ze persoonlijk afhalen
