Pagina 1 van 4

all pruts 10

Geplaatst: vr 26 nov 2010, 22:19
door dre
een projectje met een mark audio alpair 10 in een simpel br-kastje.
ook om eens te kijken hoever ik kan komen met een spuitbus als afwerking........

Afbeelding

een litertje of 12 moet prima gaan werken.

Re: all pruts 10

Geplaatst: vr 26 nov 2010, 23:07
door Pjotr
dre schreef:
een projectje met een mark audio alpair 10 in een simpel br-kastje.
ook om eens te kijken hoever ik kan komen met een spuitbus als afwerking........
....................
een litertje of 12 moet prima gaan werken.
:shock: Volgens mij heb je aan 1 spuitbus wel genoeg voor dat speakertje :lol:

Re: all pruts 10

Geplaatst: za 27 nov 2010, 7:44
door dre
zo,die daar moest ik wel even over nadenken zo op de vroege morgen! :lol:

wel gelijk wakker! :wink:

eerst maar even wat plankjes zagen.

Re: all pruts 10

Geplaatst: za 27 nov 2010, 8:14
door SARK
:mrgreen:

Re: all pruts 10

Geplaatst: za 27 nov 2010, 12:59
door dre
als jij dan even `t kastje er voor houdt :mrgreen:

wel lekker opgeschoten 8)
plankies gezaagd en een deel gelijmd.

ik weet eigenlijk nog nog of ik de poort voor of achter ga doen.......

Re: all pruts 10

Geplaatst: za 27 nov 2010, 20:46
door MechanicalAnimal
dre schreef:
ook om eens te kijken hoever ik kan komen met een spuitbus als afwerking.......een litertje of 12 moet prima gaan werken.
Das een beste spuitbus :lol:

fuckit...stomme pjotr :mrgreen:

Re: all pruts 10

Geplaatst: za 27 nov 2010, 20:50
door MechanicalAnimal
m.b.t. spuitbussen en afwerkingen:

Boerenenterprise is aan de slag geweest met een carinstall Omnes Audio. Hij gebruikt ook spuitbus als afwerking

Er staan daar wat voorbeeldjes :D

Re: all pruts 10

Geplaatst: za 27 nov 2010, 20:56
door dre
da`s een makkelijke structuur! :mrgreen:

ik doe hoogglans :wink:

Re: all pruts 10

Geplaatst: za 27 nov 2010, 20:58
door MechanicalAnimal
Borkanjo heeft niks meer te doen..misschien heeft íe zin om je kastjes te rollen :lol:

Re: all pruts 10

Geplaatst: za 27 nov 2010, 21:23
door Pjotr
MechanicalAnimal schreef:
Borkanjo heeft niks meer te doen..misschien heeft íe zin om je kastjes te rollen :lol:
Met een spuitbus een kastje rollen? Kan natuurlijk wel maar ben bang dat dat niet mooi gaat worden ook niet met 12L :lol:

Gewoon hoogglans spuitbussen van de HEMA. Prima spul.

Re: all pruts 10

Geplaatst: za 27 nov 2010, 21:25
door dre
straks zal lachen jullie vergaan! :lol:

Re: all pruts 10

Geplaatst: zo 28 nov 2010, 10:43
door MechanicalAnimal
maar straks is nu nog niet :lol:

Re: all pruts 10

Geplaatst: ma 29 nov 2010, 8:38
door MechanicalAnimal
En? Spelen ze al? :-#



:lol:

Re: all pruts 10

Geplaatst: ma 29 nov 2010, 10:07
door RobertD
:foto:

Re: all pruts 10

Geplaatst: ma 29 nov 2010, 15:48
door dre
er zijn plaatjes,maar die zitten in het apparaat op m`n werk :roll:

Re: all pruts 10

Geplaatst: ma 29 nov 2010, 18:10
door Leeuwarden
Wat voor werk doe jij dan dat je daar een apparaat hebt? Of is de secretaresse een apparaat? O:)

Re: all pruts 10

Geplaatst: ma 29 nov 2010, 18:20
door dre
Leeuwarden schreef:
Wat voor werk doe jij dan dat je daar een apparaat hebt? Of is de secretaresse een apparaat? O:)
een fotocamera heet zo`n apparaat! :lol:

en een secretaresse zou ik er graag bij hebben! 8)

Re: all pruts 10

Geplaatst: ma 29 nov 2010, 18:27
door Henkjan
RobertD schreef:
:foto:
nou vooruit dan maar...
en die arme alpairs maar wachten tot hun nieuwe baasje ze komt ophalen.....
en die arme alpairs maar wachten tot hun nieuwe baasje ze komt ophalen.....

Re: all pruts 10

Geplaatst: ma 29 nov 2010, 18:30
door dre
aanstaand weekend?

Re: all pruts 10

Geplaatst: ma 29 nov 2010, 18:33
door Henkjan
prima

Re: all pruts 10

Geplaatst: ma 29 nov 2010, 19:41
door MechanicalAnimal
Henkjan schreef:
nou vooruit dan maar...
IMAG0134.jpg
niet zo trillen joh...of hebbie honger :lol:

Re: all pruts 10

Geplaatst: ma 29 nov 2010, 19:42
door Henkjan
MechanicalAnimal schreef:
Henkjan schreef:
nou vooruit dan maar...
IMAG0134.jpg
niet zo trillen joh...of hebbie honger :lol:
nee, een HTC

Re: all pruts 10

Geplaatst: ma 29 nov 2010, 19:47
door dre
MechanicalAnimal schreef:
Henkjan schreef:
nou vooruit dan maar...
IMAG0134.jpg
niet zo trillen joh...of hebbie honger :lol:
hij kan geen afscheid nemen :lol:

Re: all pruts 10

Geplaatst: ma 29 nov 2010, 20:23
door DragoSz
Nu heeft Henkjan zeker een fishermans friend nodig aanstaande weekend :roll:

Re: all pruts 10

Geplaatst: ma 29 nov 2010, 20:27
door dre
DragoSz schreef:
Nu heeft Henkjan zeker een fishermans friend nodig aanstaande weekend :roll:
nee,want ik kom ze persoonlijk afhalen :lol: