Pagina 1 van 1

Infinity Perfect ten

Geplaatst: do 30 sep 2004, 10:51
door turbomarco
Hallo allemaal,

Wie heeft er ervaring met een Infinity Kappa perfect 10.1 caraudio woofer voor thuisgebruik?

Ik heb zon woofer liggen en overweeg deze te gaan gebruiken voor een aktieve sub voor in de woonkamer :idea:

En klopt het dat de Hypex HS80 niet meer leverbaar is?

greetz marco

Geplaatst: do 30 sep 2004, 12:58
door Bart_M
Edo heeft hier wel eens een sub mee gemaakt. Check zijn website maar eens. :wink:

Geplaatst: do 30 sep 2004, 13:42
door Edo
Op de vernieuwde site staat ie niet meer, maar gelukkig kon ik hem nog vinden op m'n server.
Hier staat een leuke voorbeeld: http://home.zonnet.nl/chiararomee/diy/sub.htm

Edo

Geplaatst: do 30 sep 2004, 20:05
door turbomarco
ziet er goed uit!
Hoe heb je deze aangestuurd?