Pagina 1 van 1

ClarityCap

Geplaatst: ma 22 nov 2010, 20:08
door RumoH
Na een tijdje geen zekerheid te hebben gehad over het kunnen leveren van ClarityCap kunnen we nu zeggen;

Ze zijn weer leverbaar,

dan wel nog niet alles uit voorraad. De DTAC range zullen nog over moeten overleggen en zal waarschijnlijk alleen op aanvraag leverbaar zijn.

Rudy

Re: ClarityCap

Geplaatst: ma 22 nov 2010, 20:12
door dre
.

Re: ClarityCap

Geplaatst: ma 22 nov 2010, 20:33
door RumoH
Nee we zijn geen importeur, wel hebben we met ClarityCap een overeenkomst over het leveren van CC totdat de importeur alles op orde heeft.

Re: ClarityCap

Geplaatst: ma 22 nov 2010, 20:35
door dre
mooi,ze hebben en mooi assortiment! 8)

Re: ClarityCap

Geplaatst: ma 22 nov 2010, 20:40
door DragoSz
Goed dat alles weer op zijn pootjes terecht komt.

Re: ClarityCap

Geplaatst: ma 22 nov 2010, 21:23
door Henkjan
=D>

Re: ClarityCap

Geplaatst: ma 22 nov 2010, 21:52
door RumoH
:rock:

Re: ClarityCap

Geplaatst: ma 22 nov 2010, 22:01
door DragoSz
:foto: O:)

Re: ClarityCap

Geplaatst: ma 22 nov 2010, 22:24
door RumoH
Omdat er zo wordt geschreeuwd om pics


ClarityCap APW Afbeelding

ClarityCaps PX Afbeelding

ClarityCap SA Afbeelding

ClarityCap ESA Afbeelding

ClarityCap DTAC Afbeelding

ClarityCap MR Afbeelding

Re: ClarityCap

Geplaatst: ma 22 nov 2010, 22:24
door jeroen_d
Heel mooi, het is erg prettig werken met het materiaal van ClarityCap. Hoe zit het met de Jantzen spoelen? Die waardeer ik zo mogelijk nog meer.

Re: ClarityCap

Geplaatst: ma 22 nov 2010, 22:29
door dre
.

Re: ClarityCap

Geplaatst: ma 22 nov 2010, 23:10
door DragoSz
Kunnen de plaatjes niet wat groter? O:)

Re: ClarityCap

Geplaatst: di 01 mar 2011, 0:13
door bas focal m180
Je site is netjes en overzichtelijk geworden, en het assortiment is flink gegroeid.
Ben er zeer tevreden mee.