Pagina 1 van 1

ZBA is te populair?

Geplaatst: wo 17 nov 2010, 22:40
door Pjotr
Wow, meer dan 1040 mensen online 5 minuten geleden?:
wow.gif

Re: ZBA is te populair?

Geplaatst: wo 17 nov 2010, 22:43
door b_force
Ja, dat was een leuke time-out :lol:

Re: ZBA is te populair?

Geplaatst: wo 17 nov 2010, 22:50
door Sander
Helaas... Dat is de foutcode. Was bezig met een andere server, dus besloot de mysql server om tegen te gaan sputteren.. Waarom is me een raadsel.

Re: ZBA is te populair?

Geplaatst: wo 17 nov 2010, 22:51
door teacher
1040 is het mysql errornumber voor een vastgelopen verbinding naar de db. (forum wil connecten, lukt niet, probeert opnieuw maar de oude connectie blijft staan, etc)

mercedesforum lag ook plat?

Re: ZBA is te populair?

Geplaatst: wo 17 nov 2010, 22:59
door Pjotr
Jij kunt ook geen geheimpje bewaren zeg :lol: Vond hem nu juist zo leuk....... :D

Overigens kreeg ik die melding toen ik naar de index wilde gaan.

Re: ZBA is te populair?

Geplaatst: do 18 nov 2010, 9:14
door Sander
Yup... En Audiforum ook..