Pagina 1 van 4
ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Geplaatst: wo 17 nov 2010, 18:44
door jeroen_d
Even opnieuw gestart met poll, goede suggestie van b_force.
Edit: poll is beëindigd. De datum werd vastgelegd op 28 mei.
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Geplaatst: do 18 nov 2010, 0:27
door hannesie
Hier verzet ik een vakantie voor!!
Ik heb al het hele jaar vakantie
Ik ga dit voorlopig voor beide dagen blokkeren voor andere activiteiten.
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Geplaatst: do 18 nov 2010, 19:06
door KoenVW
Ik had een ideetje, ik zit op een beeld-licht en geluidsopleiding, zouden jullie het goed/leuk vinden als ik een videoverslagje hierover maak? Dan kan dan gebruikt worden als promotie voor het forum, en zelfbouw audio in het algemeen. En ik kan het weer in mijn portofolio zetten. Ik hoor het wel of jullie dit wat vinden!
gr,
Koen van Wijk
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Geplaatst: do 18 nov 2010, 19:35
door Marp
Als je belooft dat je de beelden óók deelt wanneer het achteraf wat minder verstaanbaar blijkt te zijn, lijkt me dat een prima idee!

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Geplaatst: do 18 nov 2010, 19:37
door dre
en als je mij maar met rust laat!

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Geplaatst: do 18 nov 2010, 19:48
door SARK
Marp schreef:Als je belooft dat je de beelden óók deelt wanneer het achteraf wat minder verstaanbaar blijkt te zijn, lijkt me dat een prima idee!


Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Geplaatst: do 18 nov 2010, 19:56
door b_force
Marp schreef:Als je belooft dat je de beelden óók deelt wanneer het achteraf wat minder verstaanbaar blijkt te zijn, lijkt me dat een prima idee!

Weet niet zo goed waar ik hier van moet vinden

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Geplaatst: do 18 nov 2010, 22:35
door KoenVW
dre schreef:en als je mij maar met rust laat!

Ik moet het idee nog even uitwerken, maar wat ik nu in gedachten had was met dit filmpje duidelijk te maken aan mensen die weinig weten van zelfbouw-hifi waarom het zo leuk is. Een beetje promotionele film dus. Dus een paar vragen stellen aan echte audiofielen zou wel leuk zijn
Aan de gene die dat zouden willen dus

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Geplaatst: vr 19 nov 2010, 8:34
door DragoSz
b_force schreef:Marp schreef:Als je belooft dat je de beelden óók deelt wanneer het achteraf wat minder verstaanbaar blijkt te zijn, lijkt me dat een prima idee!

Weet niet zo goed waar ik hier van moet vinden

Dat maakt niet uit want je kon toch al niet

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Geplaatst: vr 19 nov 2010, 9:02
door b_force
DragoSz schreef:b_force schreef:Marp schreef:Als je belooft dat je de beelden óók deelt wanneer het achteraf wat minder verstaanbaar blijkt te zijn, lijkt me dat een prima idee!

Weet niet zo goed waar ik hier van moet vinden

Dat maakt niet uit want je kon toch al niet

ik kon niet?
Ik kan juist op beide dagen!
(ik hoorde trouwens gemompel van wat mensen over een DSP workshop ofzo?...)
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Geplaatst: vr 19 nov 2010, 9:53
door DragoSz
b_force schreef:Even een POLL starten Jan, dat is wat makkelijker.
- 21 Mei
- 28 Mei
- Maakt mij geen bal uit
- Ik kan beiden niet
Mij maakt het iig nog geen bal uit.

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Geplaatst: vr 19 nov 2010, 12:50
door BertDB
b_force schreef:(ik hoorde trouwens gemompel van wat mensen over een DSP workshop ofzo?...)

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Geplaatst: vr 19 nov 2010, 12:56
door Ronkel
xbake schreef:b_force schreef:(ik hoorde trouwens gemompel van wat mensen over een DSP workshop ofzo?...)

Dioot en ik waren afgelopen editie van plan Webfilter te demonstreren, wat een beetje mis liep. Misschien zijn we er komend jaar weer en kunnen we het dan demonstreren

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Geplaatst: vr 19 nov 2010, 13:49
door Vinculum
Ik ben ook zeker van de partij!
Als het een beetje mee zit wil ik mijn SE KT88 buizenbak meenemen. Eventueel kan ik ook de miniDSP meenemen met een laptop. Komt er ook weer een workshop meten? Kan er gelijk een nieuwe video gemaakt worden...

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Geplaatst: vr 19 nov 2010, 17:53
door b_force
DragoSz schreef:b_force schreef:Even een POLL starten Jan, dat is wat makkelijker.
- 21 Mei
- 28 Mei
- Maakt mij geen bal uit
- Ik kan beiden niet
Mij maakt het iig nog geen bal uit.

Dat waren de opties die ik op gaf.....?
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Geplaatst: vr 19 nov 2010, 18:02
door DragoSz
Als je op beide dagen niet kunt kun je de conclusie trekken dat je niet kunt komen. Maar zo'n serieuze uitleg is toch niet nodig voor zo'n simpel grapje?

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Geplaatst: vr 19 nov 2010, 19:11
door b_force
Ik zie geen grapje?
Het lijkt me wel relevant om te weten hoeveel mensen er niet kunnen.
Inmiddels lijkt het geen probleem, maar het zou kunnen dat een groot deel niet zou kunnen.
Dat is toch handig om te weten lijkt me?
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Geplaatst: vr 19 nov 2010, 20:09
door Mphus
Ik zal het even proberen te verduidelijken:
Het is een kwestie goed lezen DragoSz

:
B_forse Probeerde in het vorige (
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=12460)topic aan te geven dat het handiger was om een Poll te starten in verband met de datum daarbij gaf hij de volgende mogelijkheden aan (om in de poll te verwerken):
- 21 Mei
- 28 Mei
- Maakt mij geen bal uit
- Ik kan beiden niet

Daarbij heeft hij aan dat hij voor de volgende keuze gaat in die poll:
Mij maakt het iig nog geen bal uit.
Zo dan is dat ook weer even uit de wereld!
Groeten Daan
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Geplaatst: vr 19 nov 2010, 20:52
door Pjotr
Dank Mphus dat je het even voor ons vertaalt. Is er gelukkig nog iemand die Bartiaans begrijpt
En voor Bart die altijd overal een punt maakt:
"Even een POLL starten Jan, dat is wat makkelijker."
Maak van de punt in deze zin even een dubbele punt. Dan is het voor de meesten geen punt meer.
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Geplaatst: vr 19 nov 2010, 20:53
door dre
Pjotr schreef:Dank Mphus dat je het even voor ons vertaalt. Is er gelukkig nog iemand die Bartiaans begrijpt

wil begrijpen peter

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Geplaatst: vr 19 nov 2010, 21:05
door AatV
Kunnen we ook kiezen uit bardames en zo ja, waar blijven de foto's van deze dames?
groet,
Aat
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Geplaatst: vr 19 nov 2010, 21:09
door Pjotr
AatV schreef:Kunnen we ook kiezen uit bardames en zo ja, waar blijven de foto's van deze dames?
groet,
Aat
Als jij nu even een poll opzet met wat foto's?
Mijn keuze staat al vast: "Maakt mij geen bal uit".
Als Wowly er achteraf maar geen gezanik mee krijgt

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Geplaatst: vr 19 nov 2010, 23:10
door DragoSz
Pjotr schreef:AatV schreef:Kunnen we ook kiezen uit bardames en zo ja, waar blijven de foto's van deze dames?
groet,
Aat
Als jij nu even een poll opzet met wat foto's?
Mijn keuze staat al vast: "Maakt mij geen bal uit".
Als Wowly er achteraf maar geen gezanik mee krijgt

Waarom kiezen? We nemen ze gewoon allemaal

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Geplaatst: vr 19 nov 2010, 23:14
door Marp
DragoSz schreef:Waarom kiezen?
We nemen ze gewoon allemaal

Hee hee hey, we houden het wel beschaafd hè!

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Geplaatst: vr 19 nov 2010, 23:42
door Wowly
De Bardame zal onze eigen Ankie zijn, de beheerdster van het centrum met wie ik al vele jaren een goede verstandhouding heb, en dat wil ik graag zo houden.
Voor geintresseerden: she's single.... EN ontzettend aardig!
Jan