Pagina 1 van 1
ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011
Geplaatst: wo 17 nov 2010, 10:14
door Wowly
Yes! De planning voor luisterdag 2011 is gestart.
Mijn vraag: welke datum schikt jullie het beste??? We kunnen kiezen uit 21 en 28 mei, waarbij de voorkeur van het gemeenschapshuis uitgaat naar de 28e mei.
Laat het maar horen dames en heren!!
groetjes
jan
Re: ZBA Luisterdag VII mei 2011
Geplaatst: wo 17 nov 2010, 10:27
door Zweitse
Gemeenschapshuis waar ????. Ik ben vrij nieuw op dit forum.
Re: ZBA Luisterdag VII mei 2011
Geplaatst: wo 17 nov 2010, 10:38
door Pjotr
Niet weer op 21 mei a.u.b. Ook volgend jaar wordt mijn vader op die dag weer precies een jaartje ouder
28 mei is mooi dus

Idd welk gemeenschapshuis? Als dat hetzelfde is als vorig jaar in Breda ben ik wel voor, dat was een mooie locatie.
(Open gelijk even een topic voor een geschikte en betrouwbare barman
)
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011
Geplaatst: wo 17 nov 2010, 10:52
door Henkjan
geen schoolvakanties dan, dus mij maakt t niet uit
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011
Geplaatst: wo 17 nov 2010, 11:46
door AatV
@Wowly,
Het maakt mij niet uit, als er maar - net als vorige jaren - goed weer bij geregeld wordt.
groet,
Aat
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011
Geplaatst: wo 17 nov 2010, 12:26
door Barry2001
Hemelvaart ben ik meestal weg maar is de week erna zie ik, dus ik kan beide data wel.
Leuk dat je het weer oppakt!
Re: ZBA Luisterdag VII mei 2011
Geplaatst: wo 17 nov 2010, 12:27
door Barry2001
Zweitse schreef:Gemeenschapshuis waar ????. Ik ben vrij nieuw op dit forum.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 26&t=10589
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011
Geplaatst: wo 17 nov 2010, 12:33
door Wowly
Deze keer heb ik een bardame geregeld......serieus. heb geen zin meer in dat gedoe van vorig jaar
Gemeenschapshuis is in breda. Er komt nog een fatsoenlijk (wat zeg ik één , ik bedoel enkele natuurlijk

) topic aan waarin alles verzameld is. Dit is alleen om te kijken wat iedereen van de nieuwe datum vind. Normaliter is het namelijk altijd de 3e zaterdag van mei, deze keer wordt dat wrsch. de 4e zaterdag van mei
jan
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011
Geplaatst: wo 17 nov 2010, 12:48
door BertDB
zowel 3e als 4e zaterdag van mei zijn prima voor mij

Goed dat je het met een bardame regelt.
Ik was behoorlijk onthutst over de nasleep van vorige zba..
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011
Geplaatst: wo 17 nov 2010, 13:06
door b_force
Even een POLL starten Jan, dat is wat makkelijker.
- 21 Mei
- 28 Mei
- Maakt mij geen bal uit
- Ik kan beiden niet
Mij maakt het iig nog geen bal uit.
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011
Geplaatst: wo 17 nov 2010, 15:28
door Ronkel
Top dat het weer gaat gebeuren, op dit moment heb ik een lichte voorkeur voor 28 mei.
Ik vermoed dat Dioot en ik er wel weer bij gaan zijn.

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011
Geplaatst: wo 17 nov 2010, 15:42
door jantje-secuur
Waar is de foto van de bardame?

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011
Geplaatst: wo 17 nov 2010, 16:48
door CarloPJB
Ik hou bij deze beide dagen vrij.
Maakt mij niet uit welke dag het wordt.
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011
Geplaatst: wo 17 nov 2010, 17:16
door Mphus
Beide zijn gereserveerd!
Groeten Daan
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011
Geplaatst: wo 17 nov 2010, 17:28
door ray5150
Ik heb geen probleem met beide data's
Waar ik me drukker om maak is wat ik dan moet meenemen, en of het dan af is...

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011
Geplaatst: wo 17 nov 2010, 18:22
door Ronkel
ray5150 schreef:Ik heb geen probleem met beide data's
Waar ik me drukker om maak is wat ik dan moet meenemen, en of het dan af is...

Precies, vandaar ook de lichte voorkeur voor de tweede optie (later = meer kans dat er iets nieuws af is

)
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011
Geplaatst: wo 17 nov 2010, 18:31
door TubeHead
28 mei is prima ! Heb er zin in !