Pagina 1 van 1

Forum op zomertijd

Geplaatst: do 11 nov 2010, 8:29
door bertor
Klopt het dat het forum nog op zomertijd staat? Als ik niet ingelogd ben, dan loopt de tijd nog een uurtje voor. Pas bij het inloggen is zomertijd aan/uit in te stellen in het gebruikerspaneel.

Re: Forum op zomertijd

Geplaatst: do 11 nov 2010, 13:49
door Marp
8-[ Pas je ieders profiel aan, en dan vergeet je zomaar het forum.
Bedankt, het forum verkeert nu ook in wintertoestand. :)

Re: Forum op zomertijd

Geplaatst: do 11 nov 2010, 13:54
door b_force
Marp schreef:
8-[ Pas je ieders profiel aan, en dan vergeet je zomaar het forum.
Bedankt, het forum verkeert nu ook in wintertoestand. :)
Buiten is het duidelijk herfstachtig :shock:
(spookt hier flink)

Re: Forum op zomertijd

Geplaatst: do 11 nov 2010, 13:59
door Marp
Goh, en ik zat net nog onder de parasol. 8)

Re: Forum op zomertijd

Geplaatst: do 11 nov 2010, 14:02
door b_force
Marp schreef:
Goh, en ik zat net nog onder de parasol. 8)
:lol:

Re: Forum op zomertijd

Geplaatst: do 11 nov 2010, 15:33
door Marp
Het was leuk om vanonder de waterafstotende parasol te kijken hoe de hond op herfstbladeren jaagde.
Intussen heb ik hem toch maar opgeborgen. ;)

Re: Forum op zomertijd

Geplaatst: do 11 nov 2010, 15:51
door Vinculum
Marp schreef:
Het was leuk om vanonder de waterafstotende parasol te kijken hoe de hond op herfstbladeren jaagde.
Intussen heb ik hem toch maar opgeborgen. ;)
De parasol of de hond? :mrgreen:

Re: Forum op zomertijd

Geplaatst: do 11 nov 2010, 15:52
door Pjotr
Marp schreef:
Het was leuk om vanonder de waterafstotende parasol te kijken hoe de hond op herfstbladeren jaagde.
Intussen heb ik hem toch maar opgeborgen. ;)
Wat de hond? En je was er net zo blij mee :?

Re: Forum op zomertijd

Geplaatst: do 11 nov 2010, 16:01
door b_force
Hoe is het eigenlijk met je nieuwe hond?

Re: Forum op zomertijd

Geplaatst: do 11 nov 2010, 16:43
door bertor
Marp schreef:
8-[ Pas je ieders profiel aan, en dan vergeet je zomaar het forum.
Bedankt, het forum verkeert nu ook in wintertoestand. :)
Dank je! Kan ik met een gerust hart in winterslaap 8)

Re: Forum op zomertijd

Geplaatst: do 11 nov 2010, 18:54
door Wowly
idd, hoe gaat het met de hond mario?

Re: Forum op zomertijd

Geplaatst: vr 02 mei 2014, 13:50
door MarcoSQ
Altijd leuk om ouwe topics omhoog te schoppen :). Ik denk dat het forum weer op zomertijd gezet mag worden Mario ?
in en uitgelogd.png
Zodra je ingelogd bent, gaat het goed. Uitgelogd (zo lees ik meestal) wordt wintertijd weergegeven. No biggie :), maar stond eventjes gek te kijken net :).

Re: Forum op zomertijd

Geplaatst: vr 02 mei 2014, 14:15
door ray5150
Uitloggen :?: :?: :roll: :roll:

Zie d'r totaal 't nut niet van in... :think: :mrgreen: