Pagina 1 van 1
Juoigâ Nieuws - Neo8-S en miniDSP
Geplaatst: wo 10 nov 2010, 0:42
door Juoigâ
2 nieuwe producten hebben we sinds kort toegevoegd aan ons assortiment:
De Neo8-S is de nieuwste versie van de "grote broer" van de Neo3. Deze mid-magnetostaat is bij uitstek geschikt om in een open baffle gebruikt te worden, en kan dan al (afhankelijk van de baffle breedte) al vanaf 400Hz worden ingezet.
De miniDSP hoeft op dit forum uiteraard geen nadere introductie, er zijn al diverse projecten gepresenteerd van deze kleine en betaalbare DSP.
Zie onze site voor verdere info en datasheets.
Re: Juoigâ Nieuws - Neo8-S en miniDSP
Geplaatst: wo 10 nov 2010, 1:01
door b_force
Mooie spulletjes Henkjan

Re: Juoigâ Nieuws - Neo8-S en miniDSP
Geplaatst: wo 10 nov 2010, 1:17
door TTS
Juoigâ schreef:2 nieuwe producten hebben we sinds kort toegevoegd aan ons assortiment:
De Neo8-S is de nieuwste versie van de "grote broer" van de Neo3. Deze mid-magnetostaat is bij uitstek geschikt om in een open baffle gebruikt te worden, en kan dan al (afhankelijk van de baffle breedte) al vanaf 400Hz worden ingezet.
De miniDSP hoeft op dit forum uiteraard geen nadere introductie, er zijn al diverse projecten gepresenteerd van deze kleine en betaalbare DSP.
Zie onze site voor verdere info en datasheets.
Not Found
The requested URL /download/minidsp.pdf was not found on this server.
Apache/1.3.26 Server at
http://www.juoiga.nl Port 80
Re: Juoigâ Nieuws - Neo8-S en miniDSP
Geplaatst: wo 10 nov 2010, 6:44
door JvS
Hey goed dat je in die Nichemarkt springt! De echte early adaptor heeft hem natuurlijk allang uit de VS over laten komen, maar dit is wel super!
Is het niet een idee om ook de populaire klasse D bordjes en schakelende voedingen die je nu vaak op samenkopen.net ziet aan te gaan bieden?
Re: Juoigâ Nieuws - Neo8-S en miniDSP
Geplaatst: wo 10 nov 2010, 10:21
door Juoigâ
De 404 zou nu opgelost moeten zijn.
Is het niet een idee om ook de populaire klasse D bordjes en schakelende voedingen die je nu vaak op samenkopen.net ziet aan te gaan bieden?
Van miniDSP is er al de
miniAMP. Het verdere aanbod van chipamp bordjes is zo gevarieerd en
goedkoop dat we dat aan de hobbyist zelf overlaten

Als we iets tegenkomen dat er kwa kwaliteit met kop&schouders boven uit steekt, zullen we daar tzt wel op inspringen.
Re: Juoigâ Nieuws - Neo8-S en miniDSP
Geplaatst: wo 10 nov 2010, 13:08
door Wowly
ej HJ, wie is we?
Re: Juoigâ Nieuws - Neo8-S en miniDSP
Geplaatst: wo 10 nov 2010, 15:22
door Henkjan
Re: Juoigâ Nieuws - Neo8-S en miniDSP
Geplaatst: wo 10 nov 2010, 16:38
door Ronkel
Henk en Jan

Re: Juoigâ Nieuws - Neo8-S en miniDSP
Geplaatst: wo 10 nov 2010, 19:43
door bas focal m180
Ik had al dat moois op je site ( oa versterkers)nog niet gezien HenkJan.
Ik moet er tzt maar eens aan gaan geloven om iets te gaan bouwen met dsp en tripatjes enzo , ga ZB eerst eens doorsnuffelen want van de zelfbouw dsp-miniAMP-trippath kaas heb ik nog niks gegeten.
Re: Juoigâ Nieuws - Neo8-S en miniDSP
Geplaatst: do 11 nov 2010, 22:17
door bas focal m180
Henkjan , die minidsp kan je die tussen voorversterker en eindversterker plaatsen??
Re: Juoigâ Nieuws - Neo8-S en miniDSP
Geplaatst: vr 12 nov 2010, 0:30
door Henkjan
dat is het idee ja, bron/VV --> miniDSP --> eindversterker(s)

Re: Juoigâ Nieuws - Neo8-S en miniDSP
Geplaatst: zo 17 apr 2011, 22:46
door Juoigâ
Het zal de meesten al wel zijn opgevallen, maar het assortiment MiniDSP producten dat standaard in ons leveringsprogramma zit is fors uitgebreid. Na een voorzichtig begin, hebben we besloten om het volledige programma van MiniDSP te voeren, en dus ook op voorraad te gaan houden (ijs en weder dienende uiteraard).
Ook nieuw is dat nu bij elke MiniDSP die bij Juoigâ of een van onze dealers gekocht wordt, er 1 plug in naar keuze gratis klaar staat om te downloaden.