Pagina 1 van 1
Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)
Geplaatst: vr 29 okt 2010, 23:34
door Juoigâ
nu de nieuwe Alpair10 mk2 onderweg (letterlijk) is, willen we natuurlijk van de Alpair 10 mk1 (FR versie, goud) voorraad af. Nu heeft Juoigâ de plank zowat leeg (en die blijven voor t geval iemand een vervanging nodig heeft), maar onze collega's in Europa hebben nog enkele dozen liggen.
Mocht er voldoende interesse zijn, dan kan ik een of meerdere dozen laten komen. Om dit interessant te laten zijn gaat dit aanbod alleen als ik 'hele' dozen (12 stuks) kan laten komen, vandaar het "soort GB" in de titel... Komen we samen aan de 12 (of 24,36) stuks, dan gaat de aanbieding door. Wie er interesse heeft, graag laten weten. Zo lang de voorraad strekt. Ik zal hier de stand bijhouden. En als het erg goed gaat, dan kan er nog wel wat van die prijs af misschien...
Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 99 (soort van GB)
Geplaatst: za 30 okt 2010, 7:00
door renderman
Kijk dat is nou een leuke prijs voor de Alpair 10! Ik heb intresse in 2 stuks liefst de grijze variant.
Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 99 (soort van GB)
Geplaatst: za 30 okt 2010, 8:56
door dre
nu de nieuwe Alpair10 mk2 onderweg (letterlijk) is, willen we natuurlijk van de Alpair 10 mk1 (FR versie, goud) voorraad af

Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 99 (soort van GB)
Geplaatst: za 30 okt 2010, 18:48
door renderman
Ja ik las het, die mag ook hoor maar wie weet lagen die ook nog ergens op een plank

Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 99 (soort van GB)
Geplaatst: za 30 okt 2010, 18:52
door dre
stiekem toch proberen?

Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)
Geplaatst: di 02 nov 2010, 21:00
door Juoigâ
goed, het gaat om de laatste doos. morgen voor de lunch moet ik bevestigen of die naar nederland gaat... prijs heb ik nog kunnen verlagen naar €80, dat is onder de normale inkoopsprijs

maar dan moet er wel op een volle doos ingetekend worden. Niemand een leuke line-array ofzo?
Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)
Geplaatst: di 02 nov 2010, 21:21
door amanda
Op dit moment andere prio's.... maar is wel een super aanbod!
Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)
Geplaatst: wo 03 nov 2010, 6:25
door renderman
Voor 80 euro p/s wil ik er wel 5 bestellen. Maak ik er een mooie surroundset van

Ik zou helaas niet weten wat ik er met 12 aan moet. Misschien nog iemand een die er een 7.1 set van wil maken?

Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)
Geplaatst: wo 03 nov 2010, 7:20
door dre
2 stuks per kast in de front speakers!
zet mij ook maar neer voor eens setje

Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)
Geplaatst: wo 03 nov 2010, 10:09
door Juoigâ
OK, dat ziet er goed uit. nu nog 1 surround setje voor iemand...
Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)
Geplaatst: wo 03 nov 2010, 12:38
door Juoigâ
ik heb de gok maar genomen en een doos laten komen

spijtoptanten maken dus nog wel een kans om voor een prikkie deze top drivers (ook erg goed als mid) te kunnen kopen, maar betalen dan wel €5 per stuk meer
Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)
Geplaatst: wo 03 nov 2010, 18:42
door Juoigâ
en alles verkocht.
Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)
Geplaatst: wo 03 nov 2010, 19:50
door DragoSz
Dat was dus een goede gok
