Pagina 1 van 1

goede versterker tweedehands

Geplaatst: do 28 okt 2010, 18:50
door samuelb1002
Hey

Ik ben op zoek naar een cheapo tweedehandse versterker welk type zou ik best op de kop tikken.

Ik las bijvoorbeeld dat de pioneer A400 een hele goede zou zijn. en op Ebay zijn die wel te vinden.

Samuel

Re: goede versterker tweedehands

Geplaatst: do 28 okt 2010, 18:56
door dre
hallo samuel,wat is je gestelde budget?

Re: goede versterker tweedehands

Geplaatst: do 28 okt 2010, 20:33
door samuelb1002
NIet teveel 100 tot max 200 euro.

Liever tegen de 100

Samuel

Re: goede versterker tweedehands

Geplaatst: do 28 okt 2010, 23:57
door DragoSz
Voor 100 euro bouw je al een leuk versterkertje.

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=11665

Re: goede versterker tweedehands

Geplaatst: vr 29 okt 2010, 0:58
door Mphus
DragoSz:
Voor 100 euro bouw je al een leuk versterkertje.

viewtopic.php?f=7&t=11665
Ik moet zeggen, helemaal mee eens! Heeft alleen wel een beperkt vermogen, dus misschien ben je wel beter uit met een 2de hansje, helemaal als het rendement van je luidsprekers niet gek hoog is?
maar is erg leuk om te doen!

groeten Daan

Re: goede versterker tweedehands

Geplaatst: vr 29 okt 2010, 11:41
door EppeRRR
DragoSz schreef:
Voor 100 euro bouw je al een leuk versterkertje.

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=11665
Ik zie dat topic nu pas maar dat is idd een leuk ding om zelf te bouwen :D

Re: goede versterker tweedehands

Geplaatst: za 30 okt 2010, 13:27
door NP
Komt een gainclone ook niet binnen bereik voor dat bedrag? Die kan een stuk meer vermogen leveren dan zo'n TA2024, maar je moet wel zelf willen solderen natuurlijk. Maar genoemde t-ampjes zijn zeker heel leuk, hier staat er ook een te spelen en die voldoet prima in mijn kleine kamertje.

Re: goede versterker tweedehands

Geplaatst: za 30 okt 2010, 13:30
door JvS
Ik heb net mij TA-VA8ES voor 125 euro verkocht. Dat is een zeer degelijke Sony Versterker.

Hier staat er nog een: http://link.marktplaats.nl/371841307

100 euro. Prima apparaat.

Re: goede versterker tweedehands

Geplaatst: za 30 okt 2010, 14:39
door sterremuur
Ja, dat bouw je niet even na...

;)