1000 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geplaatst: wo 29 sep 2004, 20:54
da's een mooi begin zo in de eerste maand...
Hét forum voor en door zelfbouwers.
https://zelfbouwaudio.nl/forum/
Ik schrijf me suf...haha...Krunk schreef:Het gaat best hard ja. Ook met de nieuwe members gaat het best goed.
De basis is er, laten we het uitbouwen tot iets moois.


