Pagina 1 van 1

1000 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst: wo 29 sep 2004, 20:54
door Henkjan
:!: :!: we hebben 1000 (duizend) berichten bijekaar verzonnen :!: :!:

da's een mooi begin zo in de eerste maand...

Geplaatst: wo 29 sep 2004, 21:01
door Edo
\:D/ :-({|= =D> :) O:) \:D/ :-({|=

Geplaatst: wo 29 sep 2004, 21:07
door Bart_M
Het gaat best hard ja. Ook met de nieuwe members gaat het best goed.
De basis is er, laten we het uitbouwen tot iets moois.

Geplaatst: wo 29 sep 2004, 21:11
door Edo
Krunk schreef:
Het gaat best hard ja. Ook met de nieuwe members gaat het best goed.
De basis is er, laten we het uitbouwen tot iets moois.
Ik schrijf me suf...haha...

Geplaatst: wo 29 sep 2004, 21:49
door Pjotr
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


:D