Pagina 1 van 3
Naam plaatjes ZBA dagen
Geplaatst: zo 10 okt 2010, 19:59
door sietse
Tja, ik ga toch maar even door met dit onderwerp. Ik wil eigenlijk wel weten wat jullie er van vinden.
- We hebben zelfklevende stickers die je ergens op je .... plakt met je naam er op. Vind ik zelf eigenlijk het meest flexibel
- Wie dat heeft, die badgehouders, waar je dan zelf een kaartje met je naam er op in kunt stoppen,
- Wie dat leuk vind, een naamkaartje met een touwtje, stukje montagedraad, ls snoer, tuinslang om je nek hangen,
- Als je een pet hebt, die opzetten met een naamkaartje voor of achterop
- Een ZBA PET ontwerpen ?????
Meer ideen?
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Geplaatst: zo 10 okt 2010, 20:07
door Arno
Geen badgehouders en kaartjes om je nek. Hier kun je spullen mee beschadigen.
Wat is er mis met de zelfklevende etiketten?

Zie je ze al lopen, allemaal met dezelfde pet op?

Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Geplaatst: zo 10 okt 2010, 20:27
door Marp
Mijn gedachte: schrijf maar op je buik.
Motivatie: voor muziek nemen we ons petje af.

Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Geplaatst: zo 10 okt 2010, 21:27
door Barry2001
http://www.badgehouder.nl/html/index.ph ... id=6&pid=1 oftwel EUR 0,50 p/st. Dat is een half kopje koffie op de luisterdag

Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Geplaatst: zo 10 okt 2010, 21:42
door b_force
Die speldjes vind ik helemaal niks.
Maken gaten in je kleren.
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Geplaatst: zo 10 okt 2010, 22:10
door TubeHead
Niks mis mee met stickers toch ?
Je zal altijd zien dat je je badge vergeet etc...
Maar het is misschien wel leuk om je echtenaam/nicknaam en Avatar op een sticker te printen.
Voor de luxe mode bewuste mensen kan je nog altijd van die "opstrijk stickers" voor op t-shirts kopen.
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Geplaatst: zo 10 okt 2010, 22:38
door Pjotr
Jah, en een heus ZBA congres commitee
Ik wil een ZBA T-shirt!!!
Plak ik er zelf wel een naamstikker op

Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Geplaatst: zo 10 okt 2010, 23:17
door Wowly
Ik wil als mod een gouwe pet met strepen erop. Owja en een overhemd met strepen erop. En een ingebouwd geluidssyteem wat waarschuwt dat ik eraan kom en iedereen achteruit moet gaan.
Denk dat ze dan wel weten wie ik ben. Alhoewel, volgens mij weten ze dat toch wel
jan
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Geplaatst: zo 10 okt 2010, 23:31
door Henkjan
Pjotr schreef:Ik wil een ZBA T-shirt!!!
hé, dat moet wel een beetje exclusief blijven hè
maar als daar meer vraag naar is zal ik eens zien wat we kunnen doen
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Geplaatst: zo 10 okt 2010, 23:42
door b_force
Gewoon laten drukken.
Kost geen drol, 10 euro.
Bij grote oplages minder.
Klein beetje winst er bij

Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Geplaatst: ma 11 okt 2010, 1:29
door Barry2001
b_force schreef:Die speldjes vind ik helemaal niks.
Maken gaten in je kleren.
Kijk nou even goed....zit ook een clipje aan. Zonder speldje.
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Geplaatst: ma 11 okt 2010, 8:47
door RobertD
Wowly schreef:Ik wil als mod een gouwe pet met strepen erop. Owja en een overhemd met strepen erop. En een ingebouwd geluidssyteem wat waarschuwt dat ik eraan kom en iedereen achteruit moet gaan.
Denk dat ze dan wel weten wie ik ben. Alhoewel, volgens mij weten ze dat toch wel
jan
Jij maakt uit jezelf toch al genoeg lawaai, Jan?
On-topic: Ik ben twee keer in Breda geweest en daar hadden we gewone etiketten waar je met een viltstift je Nickname en gewone naam opschrijft. Dat werkt uitstekend, waarom hebben jullie dat in Beetsterzwaag niet overgenomen?
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Geplaatst: ma 11 okt 2010, 10:52
door hannesie
Henkjan schreef:Pjotr schreef:Ik wil een ZBA T-shirt!!!
hé, dat moet wel een beetje exclusief blijven hè
maar als daar meer vraag naar is zal ik eens zien wat we kunnen doen
Henkjan had in Beesterzwaag inderdaad een ZBA T-shirt, maar het is dat ik weet wie hij is, anders had ik hem ook voor iemand anders kunnen verslijten

Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Geplaatst: ma 11 okt 2010, 11:03
door bertor
b_force schreef:Gewoon laten drukken.
Kost geen drol, 10 euro.
Bij grote oplages minder.
Klein beetje winst er bij

Ja, dan is het geen zelfbouw meer

Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Geplaatst: ma 11 okt 2010, 11:17
door Pjotr
bertor schreef:
Ja, dan is het geen zelfbouw meer

Naar zelf geknutselde speakers gaan luisteren is nog tot daar aan toe, maar om er nou in gaan lopen

- squa.gif (30.81 KiB) 774 keer bekeken
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Geplaatst: ma 11 okt 2010, 12:08
door BertDB
Ik vond het in Breda dit jaar wel prima eigenlijk.
Zelfklevende etiketten met je naam op geschreven die je krijgt bij betaling

Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Geplaatst: ma 11 okt 2010, 12:33
door b_force
xbake schreef:Ik vond het in Breda dit jaar wel prima eigenlijk.
Zelfklevende etiketten met je naam op geschreven die je krijgt bij betaling

Die binnen twee uur loslieten

Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Geplaatst: ma 11 okt 2010, 12:45
door Leeuwarden
Dat kwam dan vast door het angstzweet...
De eerste DDDDDDDiY dag indertijd had met ook stickers... Werkt prima.
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Geplaatst: ma 11 okt 2010, 12:51
door Barry2001

- DavidWinkelmantattoo.jpg (10.29 KiB) 749 keer bekeken
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Geplaatst: ma 11 okt 2010, 12:55
door Henkjan
en wie dat doet,
krijgt $150.000,=

Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Geplaatst: ma 11 okt 2010, 13:24
door Pjotr
Ok, op de volgende ZBA dag een workshop naamplaatjes knutselen dan?
Idd, die stickers in Breda werkten prima. Maar daar had de organisatie dan ook voor zonnig weer gezorgd i.p.v. regen zodat die stickers ook bleven zitten. Het helpt ook als je dan een niet al te vettig shirt of trui aan trekt
(B.t.w. Wat je ook verzint, sommigen hebben met alles wel een "Ja maar...."
)
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Geplaatst: ma 11 okt 2010, 19:53
door sietse
Zo, beeldscherm werkt weer. Hield er vanmiddag mee op.
We hadden wel stickers in Beetsterzwaag, maar misschien waren die een beetje te oud. Weet ik niet. Vorig jaar werkte het wel.
Maar we hebbe nog een paar dagen de tijd voor we weer een dagje hebben. Dus laat jullie zelfbouw fantasie de vrije loop...

Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Geplaatst: ma 11 okt 2010, 23:35
door Wowly
Stickers voor de zkerheid inspuiten met contaclijm??
Gewone stickers werken normaliter prima. Die van mij zijn van de Hema. Ik gebruik ze ook als controle wie al heeft betaald. Anders is het niet meer bij te houden in Breda.....
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Geplaatst: di 12 okt 2010, 7:16
door HoMeR
Als jullie beloven om de badges zelf na afloop weer in te leveren....
Kan ik misschien wel een doosje lenen op school (

)
Iedereen kan dan thuis zijn/haar eigen naamplaatje maken (al dan niet met of zonder avatar) en printen.
Wel moet ik dan even de afmetingen van te voren bekend maken.
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Geplaatst: di 12 okt 2010, 17:42
door TubeHead
Zou heel gaaf zijn Homer !
