Pagina 1 van 4

Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Geplaatst: za 02 okt 2010, 14:21
door sietse
Zo, alvast ff een topic gemaakt. Kenne ze straks losbranden en heb ik toch nog iets kunnen doen. :D

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Geplaatst: za 02 okt 2010, 14:30
door sjons
Najah zeg... Het is best gezellig hierzo...

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Geplaatst: za 02 okt 2010, 14:42
door sietse
Gelukkig, doe ze de groeten maar ff van mij. :D

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Geplaatst: za 02 okt 2010, 15:23
door Henkjan
idd, het is erg gezellig

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Geplaatst: za 02 okt 2010, 15:37
door Henkjan
IMAG0096.jpg

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Geplaatst: za 02 okt 2010, 15:40
door Pjotr
sietse schreef:
Gelukkig, doe ze de groeten maar ff van mij. :D
:?: Wat? ben je er niet bij dan? Is het eens bij jou om de hoek... ;)

Van hieruit ook de groetjes :D

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Geplaatst: za 02 okt 2010, 18:25
door hannesie
Ik heb ook een paar foto's
IMG_1047.JPG
De Silph van Rumoh?? naast de Nescio's
IMG_1049.JPG
IMG_1051.JPG
IMG_1052.JPG
IMG_1050.JPG
Op verzoek van Jan !!!
Edit: Bij deze laatste luidsprekers is mogelijk wat meer info te geven, de speakers van Matthijs van Hypex, dus met de AS2.100 de digitale versie als aandrijving, en passieve woofer.
De lange smalle boxen zijn die van Henkjan met de EL70's ??
De andere luidsprekers zijn denk ik wel bekend via de aanmeldingen?

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Geplaatst: za 02 okt 2010, 19:08
door Leeuwarden
Zouden jullie er bij willen schrijven wat er op de foto's staat?

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Geplaatst: za 02 okt 2010, 19:10
door TubeHead
Was een geslaagd daggie ! Bedankt allen ! :D

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Geplaatst: za 02 okt 2010, 19:11
door TheoK
Ziet er allemaal indrukwekkend uit.

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Geplaatst: za 02 okt 2010, 20:11
door Porcino
Zo net weer in Arnhem terug... Weer een heerlijke dag! Leuke locatie, en geweldig weer eens een stuk of wat mensen van het forum te ontmoeten!

Nu eerst even m'n meissie aandacht geven... :roll:

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Geplaatst: za 02 okt 2010, 20:16
door Mphus
Was een zeer leuke dag :mrgreen: ! Krijg je meteen een beeld bij de mensen van het forum!

De organisatie bedankt! Voor deze dag!

Groeten Daan

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Geplaatst: za 02 okt 2010, 20:28
door RobertD
Dat ziet er leuk uit, jammer dat ik er niet was.

Veel breedbanders zo te zien. Mooie buizenversterkers, zijn dat die van Dalojan?

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Geplaatst: za 02 okt 2010, 21:46
door hannesie
Na een lekker hapje in het centrum van Groningen nog even positieve :mrgreen: reactie??

1. Wat kunnen die noorderlingen lullen tijdens goeie muziek, alsof ze elkaar jaren niet hebben gezien :D

Ik was er best verbaast over, net ouwe wijven, maar dan wel gezellig :lol:

2. De sfeer en het omgaan met elkaar, ontzettend open en vrij, je voelt je gelijk thuis. Kan ook haast niet anders met gelijk gestemden.

3. Het was voor mij een openbaring dat mensen hun creatie laten horen terwijl ze er zelf nog bijna geen noot op hebben gehoord, er komt geluid uit en dat is voldoende om mee te nemen. :mrgreen:

LEUK WEEKEND GEHAD OP DEZE WIJZE.

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Geplaatst: za 02 okt 2010, 21:51
door dre
1. Wat kunnen die noorderlingen lullen tijdens goeie muziek, alsof ze elkaar jaren niet hebben gezien

Ik was er best verbaast over, net ouwe wijven, maar dan wel gezellig
westen!! :roll:

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Geplaatst: za 02 okt 2010, 22:01
door Barry2001
RobertD schreef:
Dat ziet er leuk uit, jammer dat ik er niet was.

Veel breedbanders zo te zien. Mooie buizenversterkers, zijn dat die van Dalojan?
Ja, de 300B's zijn van Dalojan.

Heb ook een leuke dag gehad, organisatie bedankt en alle mensen die de moeite hebben genomen spullen mee te nemen, en dat waren er best veel! Ondanks dat het 1 ruimte is die ter beschikking is (tov Breda) is ook dit gaaf om mee te maken, een enorme varieteit in muziek en de kwaliteit in weergave hiervan. Volgend jaar weer wat mij betreft.

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Geplaatst: za 02 okt 2010, 22:22
door hannesie
dre schreef:
1. Wat kunnen die noorderlingen lullen tijdens goeie muziek, alsof ze elkaar jaren niet hebben gezien

Ik was er best verbaast over, net ouwe wijven, maar dan wel gezellig
westen!! :roll:
Ooooooh WAS JIJ (jullie) DAT :lol: :lol: :mrgreen:

De laatkomers uit het westen, die moesten natuurlijk nog bijpraten 8) :lol: :lol:

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Geplaatst: za 02 okt 2010, 22:51
door Porcino
Arnhem ook schuldig O:) :mrgreen:

Kan me achteraf voorstellen dat dit voor een aantal mensen als storend is ervaren. Wellicht idee voor de volgende keer om de tussenwand te sluiten?

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Geplaatst: za 02 okt 2010, 22:54
door dre
Porcino schreef:
Arnhem ook schuldig O:) :mrgreen:

Kan me achteraf voorstellen dat dit voor een aantal mensen als storend is ervaren. Wellicht idee voor de volgende keer om de tussenwand te sluiten?
inderdaad,dan kunnen we er bij zitten! :lol:

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Geplaatst: za 02 okt 2010, 23:06
door Porcino
dre schreef:
Porcino schreef:
Arnhem ook schuldig O:) :mrgreen:

Kan me achteraf voorstellen dat dit voor een aantal mensen als storend is ervaren. Wellicht idee voor de volgende keer om de tussenwand te sluiten?
inderdaad,dan kunnen we er bij zitten! :lol:
Kijk jij begrijpt me :p

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Geplaatst: za 02 okt 2010, 23:41
door hannesie
Ondanks alle ruis, toch wel een goed gevoel over het totaal hoor. :oops:

Maar ik was een beetje verbaast over totaal, en gewend aan respect voor elkaars "producten", vandaar :shock:

Nog steeds een positieve indruk van de dag, lekker genoten van een goede ambiance, zo wat zeg ik dat toch mooi :mrgreen:

Morgen op het gemak weer afzakken naar het westen/zuiden.

Bedankt, Weidok en Sietse en en Richard, het was de moeite waard. :dank: :dank: =D>

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Geplaatst: zo 03 okt 2010, 1:58
door sjons
Leeuwarden schreef:
Zouden jullie er bij willen schrijven wat er op de foto's staat?
Het luisterschema was redelijk goed aangehouden volgens mij...

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Geplaatst: zo 03 okt 2010, 3:10
door TubeHead
Barry2001 schreef:
Heb ook een leuke dag gehad,
potverdorie... Was je er ook ? Had graag nog even een babbeltje gemaakt met jou. :D

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Geplaatst: zo 03 okt 2010, 3:14
door Leeuwarden
sjons schreef:
Leeuwarden schreef:
Zouden jullie er bij willen schrijven wat er op de foto's staat?
Het luisterschema was redelijk goed aangehouden volgens mij...
Het is even puzzelen maar dan is de kleine zwarte twee-weg met passief aan de zijkant de creatie van Matthijs Hypex?
Hoe klonk dat?

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Geplaatst: zo 03 okt 2010, 8:11
door dre
klonk wel goed,ik vond het lagere laag wat geforceerd overkomen(boosten?)
wel 1 van de betere die ik daar gehoord heb.
wel was de ruimte erg aanwezig,wat dun hoog en het laag geboost.
als je er wat dichterbij zat was het wel goed te doen.