Pagina 1 van 1

prive bericht of niet?

Geplaatst: do 13 okt 2005, 20:12
door daniel
ik kreeg vanmiddag een mailtje met de melding dat er ene privebericht was voor mij. Echter op zelfbouwaudio.nl was hier niks van terug te zien. iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn geweest?

Geplaatst: do 13 okt 2005, 20:26
door Bart_M
Zou het zo niet weten. Ik heb je er zojuist een gestuurd voor de test.

Geplaatst: do 13 okt 2005, 21:12
door daniel
die komt gewoon aan. Met e-mailberichtje

Geplaatst: ma 17 okt 2005, 13:20
door Sander
dan heeft er iemand een pb bericht naar je gestuurd, maar vervolgens zn outbox leeggegooid. Jij krijgt nog wel notificatie van een nieuw pb bericht, maar het bericht is niet meer .... ;)