Pagina 1 van 1

Prijsverlaging Furutech!

Geplaatst: wo 29 sep 2010, 17:56
door Geenius
Beste mensen,

Per direct zijn de Furutech prijzen VERLAAGD! :D Hier vind je de nieuwste prijslijst:
http://www.audio-life.nl/usermedia/file ... 011010.pdf

De verlaging is gemiddeld 5% tot wel 10% op een aantal populaire producten. Ondanks dat deze prijsverlaging volledig indruist tegen de zwakke Euro t.o.v. de Japanse Yen hebben we toch besloten de prijzen te verlagen om daarmee de Furutech producten beter bereikbaar te houden.

http://www.tg-acoustics.com/nl/furutech/furutech.html

Re: Prijsverlaging Furutech!

Geplaatst: do 30 sep 2010, 21:45
door DragoSz
sorry voor mijn onwetendheid maar wat is dat ding op de foto? :-s

Re: Prijsverlaging Furutech!

Geplaatst: do 30 sep 2010, 21:46
door BertDB
Dat is een netstekker :P

Re: Prijsverlaging Furutech!

Geplaatst: vr 01 okt 2010, 8:57
door Geenius
Ze zijn er ook wat eenvoudiger (en goedkoper) :wink:

Re: Prijsverlaging Furutech!

Geplaatst: za 02 okt 2010, 18:05
door DragoSz
Een stekker met zo'n design? :shock:

Re: Prijsverlaging Furutech!

Geplaatst: za 02 okt 2010, 21:52
door dre
DragoSz schreef:
Een stekker met zo'n design? :shock:
er gaat een wereld voor je open! :mrgreen:

Re: Prijsverlaging Furutech!

Geplaatst: zo 03 okt 2010, 20:40
door DragoSz
Godsamme 250 euries voor zo'n ### ding :boos: Daar kun je een Carbon motorkap van kopen in de zelfde style. En dat dan om je stekkers wikkelen :lol: