Pagina 1 van 1

reference monitor se

Geplaatst: di 11 okt 2005, 18:51
door dre
heeft iemand al wat vernomen van de reference monitor se of de mini reference?

Geplaatst: di 11 okt 2005, 20:33
door Wowly
SE, met super filter onderdelen ofzo?

Geplaatst: di 11 okt 2005, 20:48
door ralf
special edition

Geplaatst: di 11 okt 2005, 21:06
door Edo
second edition?

Geplaatst: di 11 okt 2005, 22:02
door dre
ik zag hier wat van staan op de site van audiocomponents,ik dacht misschien was hier al iets van bekend

Geplaatst: di 11 okt 2005, 22:32
door fireman
Bedoel je dit:

Afbeelding

Afbeelding


Ik denk dat we hier binnenkort meer info kunnen vinden -> audiocomponents

Geplaatst: di 11 okt 2005, 22:39
door dre
dat is vast een van de drivers die ze zullen gaan gebruiken,aangezien ik intresse had in de reference monitor zag ik dat ze een 2e editie gaan uitbrengen hoopte ik dat hier wat meer van te weten zou komen

Geplaatst: di 11 okt 2005, 22:40
door fireman
dre schreef:
dat is vast een van de drivers die ze zullen gaan gebruiken,aangezien ik intresse had in de reference monitor zag ik dat ze een 2e editie gaan uitbrengen hoopte ik dat hier wat meer van te weten zou komen
check even mijn edit. laatste regel

Geplaatst: di 11 okt 2005, 23:07
door Martijn M
erg leuk.. ik heb vanmiddag nog op de site gekeken, en deze modellen niet gezien. Welke woofer zal er in de Maxima zitten? hij lijkt wel op de W23, welke ik waarschijnlijk ga gebruiken i.c.m. m'n Reference Monitors.

Geplaatst: wo 12 okt 2005, 7:37
door JeroenKV
keyser schreef:
erg leuk.. ik heb vanmiddag nog op de site gekeken, en deze modellen niet gezien. Welke woofer zal er in de Maxima zitten? hij lijkt wel op de W23, welke ik waarschijnlijk ga gebruiken i.c.m. m'n Reference Monitors.
Klopt, dat is de 23W met een Hypex DS4.0.

Geplaatst: wo 12 okt 2005, 8:30
door Martijn M
JeroenKV schreef:
keyser schreef:
erg leuk.. ik heb vanmiddag nog op de site gekeken, en deze modellen niet gezien. Welke woofer zal er in de Maxima zitten? hij lijkt wel op de W23, welke ik waarschijnlijk ga gebruiken i.c.m. m'n Reference Monitors.
Klopt, dat is de 23W met een Hypex DS4.0.
dat is interessant! Weet je heel toevallig ook hoe groot de inhoud van de kast is? Die versterker die ze gebruiken is wel een stukje sterker dan wat ik hier heb staan. Hoop dat het niet nodig zal zijn een ander aan te schaffen, maar ach, we zullen zien.

Geplaatst: wo 12 okt 2005, 12:27
door JeroenKV
keyser schreef:
JeroenKV schreef:
keyser schreef:
erg leuk.. ik heb vanmiddag nog op de site gekeken, en deze modellen niet gezien. Welke woofer zal er in de Maxima zitten? hij lijkt wel op de W23, welke ik waarschijnlijk ga gebruiken i.c.m. m'n Reference Monitors.
Klopt, dat is de 23W met een Hypex DS4.0.
dat is interessant! Weet je heel toevallig ook hoe groot de inhoud van de kast is? Die versterker die ze gebruiken is wel een stukje sterker dan wat ik hier heb staan. Hoop dat het niet nodig zal zijn een ander aan te schaffen, maar ach, we zullen zien.
De kast heeft 30 liter inhoud. Dat is vrij klein, maar daar is de 23W op gemaakt ten kosten van rendement.

Geplaatst: wo 12 okt 2005, 14:19
door dre
mijn intresse gaat vooral uit naar de reference monitor se ben benieuwd welke drivers ze daarvoor gaan gebruiken waarschijnlijk de18w/8531

Geplaatst: wo 12 okt 2005, 14:27
door fireman
dre schreef:
mijn intresse gaat vooral uit naar de reference monitor se ben benieuwd welke drivers ze daarvoor gaan gebruiken waarschijnlijk de18w/8531
Ik denk deze: Scan speak 18W4531G00

Is nl de "broer" van mijn SE units, de 15W4531G00 SE (zie foto's in mijn voorgaande bericht)

Omdat deze net effe wat lager gaan.

Geplaatst: wo 16 nov 2005, 22:09
door rjonkers
De SE versie zal gebruik gaan maken van de nieuwe 6600 tweeter,
en deze wordt pas midden december vrijgegeven.

Ralph