Pagina 1 van 1
Forumtijd loopt achter?
Geplaatst: za 25 sep 2010, 11:53
door Ronald_1
Volgens mij loopt de tijd op het forum ongeveer een kwartier achter loopt. In mijn profielinstellingen staat de tij op GMT+1 ingesteld, dus daar ligt het niet aan. Ik denk dat de tijdinstelling op de server niet helemaal in orde is.
Re: Forumtijd loopt achter?
Geplaatst: za 25 sep 2010, 11:56
door MrCaBLeGuY
klopt server loopt al een tijdje ruim een kwartier achter

Re: Forumtijd loopt achter?
Geplaatst: zo 26 sep 2010, 17:39
door hannesie
Wel een teken dat jijzelf wel bij de tijd bent

Re: Forumtijd loopt achter?
Geplaatst: do 30 sep 2010, 18:50
door Sander
Ik heb even de servert ge-ntp'ed....
Re: Forumtijd loopt achter?
Geplaatst: vr 01 okt 2010, 14:37
door Henkjan
Sander schreef:Ik heb even de servert ge-ntp'ed....
