Pagina 1 van 1
Nieuwe sectie(s) voor op het forum
Geplaatst: ma 30 aug 2010, 16:17
door arjank
Moderators en mede forumbezoekers, misschien hadden jullie een van mijn posts al gelezen.
Is het geen idee om een sectie te maken voor PA/instrumenten speakers

?
En misschien ook nog eentje voor de Hybrids, denk hierbij aan Tony Gee's Galactica's of mijn aankomende project met Philips units. En dus alle andere highpower hifi creaties

.
Re: Nieuwe sectie(s) voor op het forum
Geplaatst: wo 08 sep 2010, 19:59
door Sjaudio
Lijkt me een zeer leuke toevoeging. Op
http://www.new-line.nl/forum ontbreekt de kennis van hier toch echt..
Re: Nieuwe sectie(s) voor op het forum
Geplaatst: wo 08 sep 2010, 20:16
door ray5150
arjank schreef:Is het geen idee om een sectie te maken voor PA/instrumenten speakers

?
Dan zou ik daar ook zaken als instrumenten en PA versterker, muziek instrumenten en randapparatuur toe rekenen.
Daarin word ook heel wat ge-doe-het-zelft....

Re: Nieuwe sectie(s) voor op het forum
Geplaatst: wo 08 sep 2010, 23:18
door b_force
Ik pleit ook voor een auto rubriek en een wetenschap/theorieën/filosoferen rubriek.
Re: Nieuwe sectie(s) voor op het forum
Geplaatst: do 09 sep 2010, 14:49
door RobertD
binnen de groep "Electronica" zou een aparte rubriek voor "Buizen" ook wel welkom zijn.
Re: Nieuwe sectie(s) voor op het forum
Geplaatst: vr 10 sep 2010, 14:18
door arjank
I get it

ik zie dat er nog meer mensen met wensen zijn. M.a.w. "we kunnen wel bezig blijven met nieuwe secties toevoegen". Dan vind ik een aparte rubriek voor buizen ook niet zo'n gek idee.
Maar om muziek instrumenten erbij te gaan zetten vind ik een beetje te ver gezocht

(ondanks dat ik zelf twee basgitaren heb gebouwd)
Re: Nieuwe sectie(s) voor op het forum
Geplaatst: za 11 sep 2010, 19:27
door sietse
arjank schreef:I get it

ik zie dat er nog meer mensen met wensen zijn. M.a.w. "we kunnen wel bezig blijven met nieuwe secties toevoegen". Dan vind ik een aparte rubriek voor buizen ook niet zo'n gek idee.
Maar om muziek instrumenten erbij te gaan zetten vind ik een beetje te ver gezocht

(ondanks dat ik zelf twee basgitaren heb gebouwd)
Geef es aan wat je dan zou willen zien.
Het maakt mij niet uit of iemand een buizenbak of wat anders gaat bouwen en idem met PA of HI FI. En betreffende elktronica theorie, nou, beter ff en goed boek aanschaffen. Zo'n boek werkt ook nog as de stroom uitvalt.....

...

Hoezo internet..

Re: Nieuwe sectie(s) voor op het forum
Geplaatst: za 11 sep 2010, 19:32
door b_force
Het maakt het sowieso een stuk overzichtelijker met meerdere rubrieken.
Zeker "Algemeen Luidspreker Zelfbouw" is echt een puinhoop.
Re: Nieuwe sectie(s) voor op het forum
Geplaatst: za 11 sep 2010, 19:38
door sietse
b_force schreef:Het maakt het sowieso een stuk overzichtelijker met meerdere rubrieken.
Zeker "Algemeen Luidspreker Zelfbouw" is .echt een puinhoop
Heb er geen probleem mee.

Re: Nieuwe sectie(s) voor op het forum
Geplaatst: za 11 sep 2010, 20:11
door b_force
Nee problemen niet, maar andere is gewoon wat fraaier.
Re: Nieuwe sectie(s) voor op het forum
Geplaatst: zo 12 sep 2010, 0:56
door sjons
Teveel opties is ook weer niet goed, dan weet je soms niet meer waar je het plaatsen/zoeken moet...
Re: Nieuwe sectie(s) voor op het forum
Geplaatst: zo 12 sep 2010, 3:03
door b_force
Klopt, ben ik heel erg met je eens.
Mij lijkt het dan ook wijs om eens te kijken wat voor soort topics er in een rubriek vallen.
Of beter gezegd, hoe ver die dan in een rubriek uit een lopen.
Dat lijkt mij wel een indicatie.
Re: Nieuwe sectie(s) voor op het forum
Geplaatst: zo 12 sep 2010, 4:00
door Marp
Ik zou gewoon lekker doorbouwen.

Waar het om het bouwen gaat lijkt me dat PA-luidsprekers prima plaatsbaar zijn tussen HiFi-luidsprekers, HT-luidsprekers, kratluidsprekers, slaapkamer-/badkamer-/tuinluidsprekers, PC-luidsprekers, autoluidsprekers, enz.