Pagina 1 van 1

carpooltopic Beetsterzwaag 2010

Geplaatst: do 19 aug 2010, 21:51
door Henkjan
ff een separaat topic voor t carpoolen.

Re: carpooltopic Beetsterzwaag 2010

Geplaatst: do 19 aug 2010, 23:12
door dre
onnodig topic! :lol:

Re: carpooltopic Beetsterzwaag 2010

Geplaatst: vr 20 aug 2010, 8:28
door Mphus
Als er mensen in de buurt van de volgende stations komen: Eindhoven, Nijmegen of Arnhem, dan zou ik graag mee rijden.

Ergens anders is misschien ook wel mogelijk maar dan moet het redelijk te bereiken zijn met het openbaarvervoer (ik kan waarschijnlijk geen auto lenen).


Opgelost!

Daan

Re: carpooltopic Beetsterzwaag 2010

Geplaatst: di 31 aug 2010, 11:06
door Porcino
:wink:

Re: carpooltopic Beetsterzwaag 2010

Geplaatst: zo 26 sep 2010, 14:32
door MrCaBLeGuY
Oproepje

Is er iemand die vanuit de omgeving NH/Zwaag vertrekt (met rijbewijs) en eventueel met mij(n) auto er heen wil rijden te samen met mij? Graag even een PM dan :)

Ik kan meenemen Hans speakers, Fostex 103 in hoorn, versterker, cd.

Re: carpooltopic Beetsterzwaag 2010

Geplaatst: ma 27 sep 2010, 21:12
door Henkjan
vraag aan de Noorderlingen en polderbewoners: zijn er nog plaatsen met een bovengemiddelde kans op flitsers of lasergunnen? niet dat ik van plan ben te gaan blazen :^o , maar als randstedeling ben je niet gewend aan dat je überhaupt bovend e 100 kan, en ga je op een lege weg snel te hard :roll:

Re: carpooltopic Beetsterzwaag 2010

Geplaatst: ma 27 sep 2010, 21:14
door dre
Henkjan schreef:
vraag aan de Noorderlingen en polderbewoners: zijn er nog plaatsen met een bovengemiddelde kans op flitsers of lasergunnen? niet dat ik van plan ben te gaan blazen :^o , maar als randstedeling ben je niet gewend aan dat je überhaupt bovend e 100 kan, en ga je op een lege weg snel te hard :roll:
bluffer! :mrgreen:

Re: carpooltopic Beetsterzwaag 2010

Geplaatst: di 28 sep 2010, 21:15
door Leeuwarden
Ik heb geen idee Henkjan.. Ik ga maximaal 20 km/u te snel om het betaalbaar te houden... :mrgreen:

Re: carpooltopic Beetsterzwaag 2010

Geplaatst: vr 01 okt 2010, 19:25
door ovni
Er wordt momenteel voornamelijk op de 80 km wegen gecontroleerd in Friesland, daar gebeuren nu eenmaal de meeste ongelukken.

De 'bon gevoeligste' snelwegen naar het noorden zijn te vinden tussen Emmeloord en Joure (A6), rondom Meppel en rond Groningen zowel vaste als flexibele flitsers.

Als je ergens anders wordt geflitst is het niet mijn schuld overigens ....

Re: carpooltopic Beetsterzwaag 2010

Geplaatst: zo 03 okt 2010, 6:02
door MrCaBLeGuY
MrCaBLeGuY schreef:
Oproepje

Is er iemand die vanuit de omgeving NH/Zwaag vertrekt (met rijbewijs) en eventueel met mij(n) auto er heen wil rijden te samen met mij? Graag even een PM dan :)

Ik kan meenemen Hans speakers, Fostex 103 in hoorn, versterker, cd.
hoef geen pm's meer :(