Zaterdag 2 oktober 2010 !!
Vijfde Zelf_Bouw_Audio luisterdag van het Noorden
te Beetsterzwaag
Bijgewerkt op
1 oktober 2010 tijd: 22.30 uur
de bedenkers

van dit gebeuren : Richard, Sietse en Ytzen
De liefhebbers zijn:
1: Henkjan
2: Dre
3: Tino
4: Sjons
5: Zweitse
6: DragoSz
7: RumoH - rudy
8: Kees
9: Eve_lien -evelien
10: hannesie
11: HoMeR - Henk
12: Gast 1 HoMeR
13: Gast 2 HoMeR
14: Barry2001
15: Ivo
16: Tubehead
17: gast Tubehead
18: Mphus - Daan
19: Porcino
20: Dalojan
21: Leeuwarden .. Jan 's middags ???
22: Matthijs_Hypex
23: Jan-Willem
24: bas focal m 180
25: Gast 1 RumoH
26: Gast 2 RumoH
27: MrCaBLeGuY ..... vervoer ???
28: Knuisje - Peter
29: Richard
30: Weidok - Ytzen
Afgemeld:
1: Aatv
2: Chris_T
3: Ronald_1
4: Koss
5:
Sietse helaas ziek
6: TheoK ziek
LOCATIE : Beetsterzwaag "Ons Huis"
Hoofdstraat 79
(ingang aan achterkant alleen laden en lossen !!! )
KOSTEN:
50 euro huur zaal gedeeld door het aantal deelnemers
om ca 10.00 uur koffie/ thee met cake (wellicht zelfbouw cake ?

)
.......... 1,20 euro direkt afrekenen met de bediening !!!
..........
...........De rest van de dag graag zelf je drinken afrekenen!!!
...........koffie/ fris 1 euro
...........bier 1,20 euro
De Lunch:
Iedereen moet zelf een broodje en ander drinken meenemen o.i.d
TIJDEN: Luisteren van ca 11.00 tot 16.30 uur.
Begin van de dag om ca. 09:30 tot 11.00 uur lossen, opbouwen en inrichten
Einde van de dag om a. 16.30-17.15 uur afsluiten, inladen en opruimen.
KORT OVERZICHT APPARATUUR
Versterkers: (keuze speaker eigenaar)
Voortrappen:
1: Klasse A zelfbouw _ RumoH tbv aansturing Nescio's
2: Buizen pre amp ... Dalojan
Eindtrappen:
1: Bryston 4B-NRB klasse AB ..........richard reserve???
2: 300 B monoblokkken ... Dalojan
Geintregeerde versterkers:
1: Magnat MA- 800 - RumoH - Dualmono ECC82 buizenvoortrap (MM/MC) 2*200watt eindtrap
2: Almarro A 318B buizenversterker -RumoH - Single Ended Triode klasse A 2 x 18 watt
CD spelers:
1: Philips 963 SA - RumoH
2: Musicserver squeeze box + dac ... hannesie
3: Marantz eringa mod .. Richard ??
4: Marantz gelampuzeerd ... Leeuwarden "s middags ???
5: SACD Marantz - Matthijs_Hypex
Draaitafel(s) en voorvoortrappen:
Speakers
1: TL met CSS EL 70 - Henkjan link ??
2: Hans 2 weg TL - RumoH - link
viewtopic.php?t=7259
3: Nescio FAST actief 2 weg - RumoH - link
viewtopic.php?f=3&t=10055&hilit=nescio
4: Sylphe MT TL - RumoH link ???
5: AS2 2weg actief DSP - Matthijs_Hypex .. link ???
6: Spwan double horn Fostex - HoMeR en spearke s- gast HoMeR link
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=9837
7: MUSjes - Porcino link
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... f=3&t=6711
8: Hybride ESL -- Dalojan ?? link
http://jastrid.xs4all.nl/Dalojan/index_1.html lees hie meer over de bouw !!!
9 : Hans 2 weg TL en/of Fostex Fe 103 hoorn......MrCaBLeGuY link ?????
10: (reserve) Mivoc Transmission Line MTL 138 - gast Tubehead
linkjes naar je speakers etc zijn ook handig plaats ze maar in dit topic en ik zet ze hier wel neer ok(weidok) 
Voor Luisterschema zie bericht
nr. 3 van dit topic !
Kijk de vlag bij de ingang hangt al weer uit:
voor het hek links is de (achter)ingang
dus alleen voor laden en lossen
O ja nog even dit:
Wie wil wat meenemen om te laten horen ?
Luidsprekers
Versterker(s)
CD speler
Draaitafel
Hier is het :
"Ons Huis"
Hoofdstraat 79
Beetsterzwaag
kijk hier
http://www.stichtingonshuis.com/
foto voorkant aan de Hoofdstraat