even voor stellen
Geplaatst: zo 25 jul 2010, 22:12
Hoi, ik ben Johan alia JJ ik doe ook aan zelf bouw mijn eerste ervaring is met caire en beyma, de Groeten
Hét forum voor en door zelfbouwers.
https://zelfbouwaudio.nl/forum/



Yep gaat iets meer werk in zitten maar dan heb je ook wat.Henkjan schreef:Zo George, dat is ff wat anders dan een nieuw plintje, ff een tangentiele arm op je Thorens. petje af.

Hannesie ik vond erg gezellig dat je langs kwam en heb vooral genoten van je Relaxed voorversterker die het toch nog net iets mooier doet in mijn set als de Linn Wakonda die ik standaard gebruik.hannesie schreef:En ik heb het inmiddels gehoord, het was een beetje een vergelijking met de Squeezebox Touch, we hebben lekker zitten stoeien met verschillende opzetten.
Het was een zeer positieve ervaring, met een zoals gewoonlijk, bevlogen luisteraar, wat kun je anders verwachten.
De avond was te kort
Maak daar maar een apart topic overKappa7 schreef:Het volgende project gaat echt een nieuwe VV worden.
Groetjes George