Probleem met LM3886 versterker:Hulp gevraagd!
Geplaatst: do 22 jul 2010, 16:36
Hallo,
Ik ben met een nieuw project bezig dat ik binnenkort ga posten. Ik meet op de uitgang van de versterker +30V. Het gaat om een LM3886 single versterker met het schema van Elliot sound.
Ik heb alles nagemeten qua verbindingen en het lijkt gewoon te kloppen. Heeft hier iemand een idee wanneer de chip maximaal versterkt bij geen ingang? Als ik meet tussen pootje 10 (ingang) en de ground dan meet ik geen spanning. verder heb ik aklle verbindingen nagekeken en gemeten.
Ik weet van een ander LM3886 project nog dat ik dit probleem had en dat was dat er 1 verbinding verkeerd zat, alleen weet ik echt niet meer welke verbinding.
Alvast bedankt!
Olav
Ik ben met een nieuw project bezig dat ik binnenkort ga posten. Ik meet op de uitgang van de versterker +30V. Het gaat om een LM3886 single versterker met het schema van Elliot sound.
Ik heb alles nagemeten qua verbindingen en het lijkt gewoon te kloppen. Heeft hier iemand een idee wanneer de chip maximaal versterkt bij geen ingang? Als ik meet tussen pootje 10 (ingang) en de ground dan meet ik geen spanning. verder heb ik aklle verbindingen nagekeken en gemeten.
Ik weet van een ander LM3886 project nog dat ik dit probleem had en dat was dat er 1 verbinding verkeerd zat, alleen weet ik echt niet meer welke verbinding.
Alvast bedankt!
Olav