Pagina 1 van 1
Contemporary C
Geplaatst: do 01 jul 2010, 21:21
door Zweitse
Heeft iemand ervaring met deze luidspreker. Ik ben zeer benieuwd naar de meningen van forumleden die deze luidspreker al eens hebben beluisterd. Wellicht dat er ook reeds iemand is geweest die een kloon van deze luidspreker heeft gemaakt. Elk commentaar is welkom.
Re: Contemporary C
Geplaatst: vr 02 jul 2010, 13:51
door MechanicalAnimal
Voor mij onbekend kerel.
Maar hier vind ik een
PDFje met info
mag wel heel wat zijn voor die 5500 euro die ze vragen

Re: Contemporary C
Geplaatst: vr 02 jul 2010, 14:17
door hannesie
Ik heb ze wel gehoord in Rotterdam met de Lente HIFI show, en ben toch weer altijd verbaasd over wat die man maakt.
Zoals gewoonlijk een realistische weergave.
Re: Contemporary C
Geplaatst: vr 02 jul 2010, 15:30
door dre
ik heb ze al meerdere keren beluisterd en ze zijn zeer fraai!

Re: Contemporary C
Geplaatst: vr 02 jul 2010, 21:29
door firsttimer
Rick Paap maakt met zijn Master speakers idd een stel fraai klinkende luidsprekers.
Ik heb de Master Contemporary C en Master Slamm meerdere keren kunnen beluisteren en dat zijn echt fijne speakers. Helaas zit er wel weer het typische "HI-END" prijskaartje aan...
Re: Contemporary C
Geplaatst: vr 02 jul 2010, 21:54
door k.p.
Zijn er ook metingen beschikbaar? Ik ben wel benieuwd wat deze luidspreker onder hoeken doet. Voor 5500 mag het inderdaad wel wat zijn!
Re: Contemporary C
Geplaatst: vr 02 jul 2010, 22:05
door MichaelB
offtopic:
Noem mij een zeikerd, maar voor 5500,- verwacht ik toch wel een onberispelijke afwerking en niet van dit soort hoekjes:

- hoekje.png (74.77 KiB) 2034 keer bekeken
Re: Contemporary C
Geplaatst: vr 02 jul 2010, 23:16
door richard
Het freeswerk van de tweeter is inderdaad minder strak. Voor een commerciële luidspreker vind ik het gebruik van aanrechtbladpanelen met vingerlassen minder fraai.
Re: Contemporary C
Geplaatst: za 03 jul 2010, 9:31
door MechanicalAnimal
MichaelB schreef:offtopic:
Noem mij een zeikerd, maar voor 5500,- verwacht ik toch wel een onberispelijke afwerking en niet van dit soort hoekjes:
hoekje.png
niks geen zeikerd, groot gelijk.
ik zie hier hobby-isten die 10x strakker frezen dan dat. Als dat een showroommodel is en geen prototype weet ik veel dan is dat wel erg onfatsoenlijk voor dat geld.
Re: Contemporary C
Geplaatst: za 03 jul 2010, 12:49
door Christian
MechanicalAnimal schreef:MichaelB schreef:offtopic:
Noem mij een zeikerd, maar voor 5500,- verwacht ik toch wel een onberispelijke afwerking en niet van dit soort hoekjes:
hoekje.png
niks geen zeikerd, groot gelijk.
ik zie hier hobby-isten die 10x strakker frezen dan dat. Als dat een showroommodel is en geen prototype weet ik veel dan is dat wel erg onfatsoenlijk voor dat geld.
Stom hè, viel mij ook meteen op. Ook bij de andere hoekjes lijkt het of ie een beetje uit de bocht gevlogen is. Voor dat bedrag mag je inderdaad een perfecte afwerking verwachten.
Re: Contemporary C
Geplaatst: za 03 jul 2010, 12:53
door dre
ik heb nog 20x duurdere gezien die er ook niet mooi afgewerkt waren......
mijn ervaing is:hoe lellijk `t ook is,als het klinkt is ie geweldig!

Re: Contemporary C
Geplaatst: za 03 jul 2010, 16:48
door Henkjan
dre schreef:ik heb nog 20x duurdere gezien die er ook niet mooi afgewerkt waren......
das dan helemaal schandalig.. die kosten zitten 'm toch in de afwerking, want de onderdelen zit t niet zoals we weten

maar goed, de mensen die het er voor neertellen zullen het toch wel zelf gezien hebben en er mee accoord gegaan zijn....
Re: Contemporary C
Geplaatst: zo 04 jul 2010, 20:41
door MechanicalAnimal
dre schreef:mijn ervaing is:hoe lellijk `t ook is,als het klinkt is ie geweldig!

Mooi! Kan niet wachten tot ik m'n Galactica's af heb LOL
Henkjan schreef:....die kosten zitten 'm toch in
de afwerking netto-winst, want de onderdelen zit t niet
zoals we weten
Kleine correctie Henkjan
