Pagina 1 van 1

Monacor SPH-210

Geplaatst: do 15 sep 2005, 10:34
door DIY_peter
Heeft er iemand ervaring met deze 20cm bass driver?
Is het een goeie?
Voor welke applicaties is hij het meest geschikt?

Ik kan er nl. 2 goedkoop krijgen

Geplaatst: do 15 sep 2005, 14:06
door sietse
Hoi DIY_peter

Ik heb er geen ervaring mee, maar ze staan op mijn lijst om in boxen te zetten die zijn overgebleven van een vroeger experiment. Dat durf ik wel aan. Ze passen in de bestaande verzinking van andere units. Ze komen dan in een TL te zitten.
Alleen het budget nog even, weet je wel.