Pagina 1 van 1

Zelf te koop topics sluiten?

Geplaatst: wo 26 mei 2010, 19:03
door b_force
Ik zag het volgende in mijn "te koop topic"
sshot-4.png
sshot-4.png (1.06 KiB) 581 keer bekeken
Betekent dat je zelf je topic kunt sluiten als het verkocht is?

Re: Zelf te koop topics sluiten?

Geplaatst: wo 26 mei 2010, 19:12
door AatV
Of je bent zonder dat je het wist gepromoveerd tot moderator!!
:lol:

groeten,
AatV

Re: Zelf te koop topics sluiten?

Geplaatst: wo 26 mei 2010, 19:12
door Henkjan
b_force schreef:
Ik zag het volgende in mijn "te koop topic"
sshot-4.png
Betekent dat je zelf je topic kunt sluiten als het verkocht is?
yep

Re: Zelf te koop topics sluiten?

Geplaatst: wo 26 mei 2010, 19:14
door Arno
Is dat nieuw?

Re: Zelf te koop topics sluiten?

Geplaatst: wo 26 mei 2010, 19:14
door b_force
Henkjan schreef:
b_force schreef:
Ik zag het volgende in mijn "te koop topic"
sshot-4.png
Betekent dat je zelf je topic kunt sluiten als het verkocht is?
yep
Wat slim!

Dus iedereen opgelet!!!! :!: :D

@ Arno
Is al een tijdje zo volgens mij

Re: Zelf te koop topics sluiten?

Geplaatst: wo 26 mei 2010, 22:00
door Pjotr
Het nut van verkoop topics sluiten ontgaat mij nog steeds geheel. Worden daar oorlogen gevoerd of zo dat dat moet?

Re: Zelf te koop topics sluiten?

Geplaatst: wo 26 mei 2010, 22:01
door Henkjan
om zichtbaar te maken dat t verkocht is zonder dat t geopend hoeft te worden

Re: Zelf te koop topics sluiten?

Geplaatst: wo 26 mei 2010, 22:02
door Pjotr
Henkjan schreef:
om zichtbaar te maken dat t verkocht is zonder dat t geopend hoeft te worden
??? Daar hebben we toch een archief voor?

Re: Zelf te koop topics sluiten?

Geplaatst: wo 26 mei 2010, 22:20
door MrCaBLeGuY
ah leuk kan dat ook ingevoerd worden voor verkoop topics van andere ? Dat als je iets te duur vind of niet mooi dat je hem meteen kan sluiten :)

Re: Zelf te koop topics sluiten?

Geplaatst: wo 26 mei 2010, 22:22
door b_force
MrCaBLeGuY schreef:
ah leuk kan dat ook ingevoerd worden voor verkoop topics van andere ? Dat als je iets te duur vind of niet mooi dat je hem meteen kan sluiten :)
Dat is zelfmoord :twisted: