Uitgebreide stekkerdoos op basis van PSAudio
Geplaatst: do 13 mei 2010, 22:53
Tja, is dit nog zelfbouw?
Ik was het omsteken en oversteken van mijn nieuwe creaties zat. Ik had gewoon teveel apparatuur; twee monoblokken, twee digitale filters, voorversterker, phono voorversterker, dac, streamer, audioserver, platenspeler. En alles wat ik aan het testen ben.
Dus heb ik nu een nieuw stekkerblok gemaakt, dat niet opvalt binnen mijn stereo installatie. Eigenlijk is het gewoon een PSaudio stekkerdoos, maar dan niet met plaats voor 5 normale stekkers, maar maar voor een. En dan nog 12 Powercon connectoren.
Heel handig. Twee blijven altijd onder spanning staan, hieraan zit ook mijn voorversterker. Als ik de voorversterker van stand-by naar volledig aan schakel, schakelt deze de rest van de audio in twee stappen in. En later natuurlijk ook weer uit
De ultime WAF factor. Mijn vriendin hoeft nu nog maar een knop te bedienen om de juiste apparatuur aan te zetten. En ik heb nu genoeg aansluitingen om voorlopig weer gewoon door te kunnen werken.
Groeten, Harry
Ik was het omsteken en oversteken van mijn nieuwe creaties zat. Ik had gewoon teveel apparatuur; twee monoblokken, twee digitale filters, voorversterker, phono voorversterker, dac, streamer, audioserver, platenspeler. En alles wat ik aan het testen ben.
Dus heb ik nu een nieuw stekkerblok gemaakt, dat niet opvalt binnen mijn stereo installatie. Eigenlijk is het gewoon een PSaudio stekkerdoos, maar dan niet met plaats voor 5 normale stekkers, maar maar voor een. En dan nog 12 Powercon connectoren.
Heel handig. Twee blijven altijd onder spanning staan, hieraan zit ook mijn voorversterker. Als ik de voorversterker van stand-by naar volledig aan schakel, schakelt deze de rest van de audio in twee stappen in. En later natuurlijk ook weer uit
De ultime WAF factor. Mijn vriendin hoeft nu nog maar een knop te bedienen om de juiste apparatuur aan te zetten. En ik heb nu genoeg aansluitingen om voorlopig weer gewoon door te kunnen werken.
Groeten, Harry