Pagina 1 van 1

avatar op br werkt niet.

Geplaatst: ma 03 mei 2010, 23:12
door EJH
ik kan de blueray van avatar niet afspelen op mijn br.speler , er komt een stukje tekst over een mogelijke update voor optimale beeld en geluidskwaliteit en dan schakelt de speler helemaal uit.
verder speelt hij alles tot nu toe :? op internet kan ik niets vinden over een update voor mijn speler(niet goed gekeken zeker) het betreft een NAD t587, wat nu te doen :roll: :?:

Re: avatar op br werkt niet.

Geplaatst: ma 03 mei 2010, 23:24
door Forza
Hmmm, ik heb hem een weekje geleden nog gekeken op mijn S350, met firmware van toen het apparaat net was uitgebracht (ongeveer 1,5 jaar geleden). Ik moest wel een tijdje wachten na die tekst voordat de film/menu kwam, in de tussentijd gewoon zwart beeld.

Re: avatar op br werkt niet.

Geplaatst: ma 03 mei 2010, 23:48
door ray5150
staat die NAD br speler wel aan internet gekoppeld? want dan kan hij die update ophalen.

Re: avatar op br werkt niet.

Geplaatst: di 04 mei 2010, 22:45
door EJH
nee hij is niet aangesloten op internet,zal ik eens proberen.
er staat trouwens niets over updates in de handleiding :?

Re: avatar op br werkt niet.

Geplaatst: wo 05 mei 2010, 0:42
door MrCaBLeGuY
Lang leven een PS3 :)

Re: avatar op br werkt niet.

Geplaatst: wo 05 mei 2010, 3:27
door Forza
MrCaBLeGuY schreef:
Lang leven een PS3 :)
Ik val toch elke keer terug op m'n Sony S350, de PS3 maakt veel meer herrie (ja, ik heb de laatste Slim) en hij lijkt meer judder te hebben.

Re: avatar op br werkt niet.

Geplaatst: wo 05 mei 2010, 4:27
door MrCaBLeGuY
Ik heb de 'oude' en die maakt gelukkig geen herrie.

Re: avatar op br werkt niet.

Geplaatst: wo 05 mei 2010, 5:56
door amanda
Bij mijn Avatar zat een papiertje, eerst je blu-ray speler updaten!

Er zijn veel firmware updates geweest de laatste maand, gewoon even inpluggen op internet en laten zoeken naar een update, misschien staat niets vermeld bij NAD maar is er wel 1!

Wbd ps3, ik had een oude en nu de nieuwe "slim", die is vele malen stiller dan de oude versie maar je hoort hem zeker hoor!

Re: avatar op br werkt niet.

Geplaatst: wo 05 mei 2010, 11:40
door ray5150
EJH schreef:
nee hij is niet aangesloten op internet,zal ik eens proberen.
er staat trouwens niets over updates in de handleiding :?
Nee, dat klopt, maar er staat wel iets over aansluiten op internet, blz 15.
Vrijwel alle BD splers zijn firmware based. zie ook BD profiel 2.0 in de handleiding.

Re: avatar op br werkt niet.

Geplaatst: vr 07 mei 2010, 22:01
door EJH
Bij NAD is het probleem met avatar bekend en zijn ze bezig met een update,ik moet dus nog even geduld hebben :roll:

Re: avatar op br werkt niet.

Geplaatst: zo 09 mei 2010, 14:34
door MichaelB
Totaal niet behulpzaam en redelijk off-topic, maar dit is toch wel één van DE redenen waarom een Blu-ray speler hier nooit in huis zal komen.

Ik zou er tenenkrommend gek van worden om een origineel gekochte film niet te kunnen afspelen, omdat de firmware van m'n speler niet up-to-date is! :evil:
Met DVD had/heb je hier nooit last van. BD's met alle DRM en actieve content zijn echt een moloch van een uitvinding.

Aan de andere kant :lol: De films die ik via een Blu-Ray bij vrienden heb gekeken zijn wel om te watertanden =D>
Vooral op 42+ inch schermen en niet te grote kijk afstand.

Re: avatar op br werkt niet.

Geplaatst: zo 09 mei 2010, 14:37
door b_force
tip: Koop een HTPC :D

Re: avatar op br werkt niet.

Geplaatst: zo 09 mei 2010, 14:45
door MichaelB
b_force schreef:
tip: Koop een HTPC :D
Die heb ik al. Een Mac mini met Plex :wink:

Re: avatar op br werkt niet.

Geplaatst: zo 09 mei 2010, 14:53
door b_force
MichaelB schreef:
b_force schreef:
tip: Koop een HTPC :D
Die heb ik al. Een Mac mini met Plex :wink:
En daar zit geen blu-ray op? :roll:

Re: avatar op br werkt niet.

Geplaatst: zo 09 mei 2010, 17:05
door MichaelB
Nope, een Mac he? Die zijn niet zo van de standaarden toepassen...

Re: avatar op br werkt niet.

Geplaatst: do 26 aug 2010, 23:49
door EJH
Eindelijk is er een update! :) De br.speler moet er wel voor terug naar NAD. :-s

Re: avatar op br werkt niet.

Geplaatst: za 28 aug 2010, 0:09
door ray5150
Terug naar NAD? Niet via internet? wat vreselijk ouderwets...
Mijn ouders hadden laatst een nieuwe Philips flatscreen gekocht, daar heb ik de laatste firmware via een usb-stick ingeladen. werkte perfekt.
Sommige dvd speler merken stellen hun updates op de site beschikbaar als een CD image. branden op CD-R, een keer afdraaien en de update is geinstalleerd.
is dat niet mogelijk?.

Re: avatar op br werkt niet.

Geplaatst: za 28 aug 2010, 20:56
door EJH
schijnbaar kun je er zelf niets mee(nog niet)! ze vroegen of ik de film er ook bij wilde doen.
ik heb trouwens liever dat hun iets verkloten dan ikzelf :lol: