Pagina 1 van 1

Forum: Gereedschap

Geplaatst: vr 30 apr 2010, 2:50
door MrCaBLeGuY
Ik heb gister eens wat youtube filmpjes bekeken over houtbewerking, allerlei handige jigs enzovoort. Momenteel is er op dit forum weinig aandacht voor gereedschap, misschien een leuk nieuw subforum ?

Re: Forum: Gereedschap

Geplaatst: zo 02 mei 2010, 16:16
door vinnie411
denk zelf dat het geen slecht idee is.
er is momenteel best veel te vinden alleen staat het kris kras door het forum heen.
veelal bij kastenbouw, en in topics van mensen die de bouw laten zien.

Re: Forum: Gereedschap

Geplaatst: zo 02 mei 2010, 19:32
door sietse
Over wat voor gereedschap zouden jullie het dan willen hebben?

Re: Forum: Gereedschap

Geplaatst: zo 02 mei 2010, 19:39
door dre
onder het afdakje? :lol:

Re: Forum: Gereedschap

Geplaatst: zo 02 mei 2010, 19:44
door Wowly
Maak een topic aan met de titel "gereedschap op het www" oid en verzamel de links. Als het een nuttig en overzichtelijk topic word dan maken wij het sticky!

Wowly

Re: Forum: Gereedschap

Geplaatst: zo 02 mei 2010, 20:02
door dre
dit apparaat bespaard je veel tijd!!

Afbeelding

Re: Forum: Gereedschap

Geplaatst: zo 06 jun 2010, 17:48
door BertDB
Omdat ik binnenkort een bovenfrees ga aanschaffen en ik wat leesvoer 'frezen voor dummies' zocht, ben ik op een 30tal aardige voorbeeldjes gekomen.

hout draaien

Re: Forum: Gereedschap

Geplaatst: zo 06 jun 2010, 18:11
door SARK
xbake schreef:
Omdat ik binnenkort een bovenfrees ga aanschaffen en ik wat leesvoer 'frezen voor dummies' zocht, ben ik op een 30tal aardige voorbeeldjes gekomen.

hout draaien
Het is een beetje doordrenkt van Festool gereedschap maar wel heel interessant.

Re: Forum: Gereedschap

Geplaatst: di 08 jun 2010, 11:43
door MechanicalAnimal
SARK schreef:
xbake schreef:
Omdat ik binnenkort een bovenfrees ga aanschaffen en ik wat leesvoer 'frezen voor dummies' zocht, ben ik op een 30tal aardige voorbeeldjes gekomen.

hout draaien
Het is een beetje doordrenkt van Festool gereedschap maar wel heel interessant.
vond ik ook :D

derhalve maar gekozen voor een Festool bovenfrees :wink:

Re: Forum: Gereedschap

Geplaatst: di 08 jun 2010, 19:57
door Arno
MechanicalAnimal schreef:
SARK schreef:
xbake schreef:
Omdat ik binnenkort een bovenfrees ga aanschaffen en ik wat leesvoer 'frezen voor dummies' zocht, ben ik op een 30tal aardige voorbeeldjes gekomen.

hout draaien
Het is een beetje doordrenkt van Festool gereedschap maar wel heel interessant.
vond ik ook :D

derhalve maar gekozen voor een Festool bovenfrees :wink:
Zijn er nog andere bovenfrezen dan?

Re: Forum: Gereedschap

Geplaatst: di 08 jun 2010, 20:23
door MechanicalAnimal
LOL @ arno

Re: Forum: Gereedschap

Geplaatst: zo 22 aug 2010, 0:15
door 595ss
Het gaat meestal niet om het merk gereedschap, het gaat erom wie het in zijn handen heeft....