ervaring infinity BETA-50?
Geplaatst: za 03 sep 2005, 11:56
Iemand bekend met deze speakers?
Mijn onlangs gerepareerde philips speakers zijn toch niet meer zo goed.
Bij 1 is nu de middentoner kaduuk, en van de ander heb ik volgens mij de woofer alweer gesloopt...
Nu ben ik deze tegengekomen, Invision speakers.
Heb er geen ervaring mee, maar her en der wordt wel geroepen dat het vrij Ok spul is.
Wat zijn jullie ervaringen?

bvd, Sander
Mijn onlangs gerepareerde philips speakers zijn toch niet meer zo goed.
Bij 1 is nu de middentoner kaduuk, en van de ander heb ik volgens mij de woofer alweer gesloopt...
Nu ben ik deze tegengekomen, Invision speakers.
Heb er geen ervaring mee, maar her en der wordt wel geroepen dat het vrij Ok spul is.
Wat zijn jullie ervaringen?
- Technische specificaties
Frequency Response (±3dB): 35Hz – 20kHz
30Hz – 40kHz (– 6dB)
Recommended Power Amplifier Range: 10 – 250 watts
Sensitivity (2.83V @ 1m): 91dB
Nominal Impedance: 8 ohms
Crossover Frequency: 600Hz; 18dB/octave
3,200Hz; 12dB/octave
Low-Frequency Driver: Dual 8" (200mm) CMMD™
Midrange Driver: 5" (130mm) CMMD™
High-Frequency Driver: 1" (25mm) CMMD™
Dimensions (H x W x D):
(1050mm x 265mm x 372mm)
Weight: 62.5 lb (28.4kg)

bvd, Sander
