Pagina 1 van 1

heb je wat te melden aan een moderator....

Geplaatst: wo 31 mar 2010, 22:26
door Henkjan
... gebruik dan bij voorkeur de "melden" knop:
uitroepteken.png
dan krijgt elke mod die inlogt in beeld dat er een melding is, en kan in actie komen

nu krijgen we vaak individueel een PM, niets mis mee natuurlijk, maar soms duurt het een tijdje voor de betreffende mod weer on-line is. door op het uitroepteken te klikken maak je een melding die dus door de eerste mod die online komt gezien wordt.